بهترين آموزشگاه گل آرايي ايران را بشناسيد !

۹۰ بازديد

بهترين آموزشگاه گل آرايي ايران را بشناسيد !

آموزش گل آرايي در جهان بسيار پيچيده و توسعه يافته است . چيزي كه خلاف آن را در ايران مشاهده مي كنيم و سبب شده تا بسياري از دوستان وارد اين حرفه شوند اما آيا واقعا افرادي كه وارد اين حرفه شده اند امكان تسريع يادگيري در هنر گل آرايي را دارند ؟؟؟


مهارت گل آرايي

بسياري از مدارس گل آرايي با اين ادعا فعاليت مي كنند كه شما در كوتاه مدت مي توانيد يك مغازه گل فروشي راه اندازي كنيد يا با شركت كردن در دوره هاي بلند مدت موفق خواهيد شد ؟؟؟ چقدر از اين صحبت ها واقعيت دارد ! خب اگر بخواهيم صادقانه عرض كنيم در طول اين دوره ها شما تجربه چندين ساله يك گل فروش را بدست خواهيد آورد اما مهارتي كه در طول چندين سال كار كردن بدست آورده را خير !

راه حل فقط تمرين و تكرار است ! اين راز موفقيت همه دوستان است . خيلي از دوستان در آموزشگاه هاي مختلفي دوره هاي گل آرايي را ديده اند اما بعد از حضور در دوره ، موفقيت خاصي كسب نكرده اند دقيقا عكس آن نيز صدق مي كند . بسياري از هنرجويان هستند كه بعد از ديدن دوره موفقيت هاي بزرگي كسب مي كنند ! سوال اينجاست ؟ تفاوت در چيست ؟؟؟ تفاوت دقيقا در نوع نگاه به دوره هاي آموزشي است . دوره هاي آموزشي مانند بنزين است . اما تا اراده اي از شما نباشد اين بنزين كاربردي براي شما ندارد .

كدام آموزشگاه گل آرايي بهترين است : معيار هاي بررسي دقيق من

در نهايت مي خواهم به بزرگ ترين دغدغه و سوال شما پاسخ دهم ؟ بهترين آموزشگاه گل آرايي ايران را با هم بشناسيم اما قبل از مطرح كردن نام بايد به ويژگي هايي كه بررسي كرديم اشاره كنيم .

  • تعداد افراد حاضر در دوره گل آرايي
  • پشتيباني بعد از دوره گل آرايي
  • هدف از برگزاري دوره گل آرايي
  • ضمانت دوره گل آرايي
  • خدمات ارايه شده در دوره گل آرايي
  • قيمت دوره گل آرايي
  • كيفيت دوره گل آرايي
  • خروجي دوره گل آرايي
  • زمان برگزاري دوره گل آرايي
  • ابزار و ادوات مورد استفاده
  • شرايط پرداخت
  • آينده كاري هنرجو
  • نمونه كار هنرجويان قبلي
  • محل برگزاري دوره

من به شخصه قبل از حضور دوره تمامي معيار هاي بالا رو مورد ارزيابي قرار دادم تا بتونم بهترين آموزشگاه گل آرايي ايران رو انتخاب كنم . شما نيز مي توانيد اين سوالات را از موسسات آموزشي سوال كنيد .


رده بندي آموزشگاه هاي گل آرايي ايران

بعد از بررسي و كلي تماس با موسسات و مطالعه نظرات دوستان درباره كلاس گل آرايي در نهايت به نتيجه پايين دست پيدا كردم ، اميدوارم براي شما نيز كاربردي باشد

رتبه اول بهترين آموزشگاه گل آرايي : آموزشگاه گل آرايي بوي گل

بوي گل به جرئت قوي ترين آموزشگاه تخصصي گل آرايي در ايران است . اين آموزشگاه با مديريت آرمان سفيدي اداره مي شود و حتي قابل رقابت با آموزشگاه هاي بين المللي گل آرايي است . اين آموزشگاه با جمع آوري بهترين كادر آموزش گل آرايي توانسته رتبه هاي جهاني گل آرايي را نيز كسب كند كه به تازگي يكي از مدرسين اين آموزشگاه در روسيه رتبه اول بهترين ديزاين غرفه را نيز بدست آورد ( EXPO Russia )

همچنين اين آموزشگاه در كنار آموزش گل آرايي به علاقه مندان به اين هنر ، به شما نحوه كسب درآمد از طريق بستر فضاي مجازي و طراحي وبسايت را نيز آموزش مي دهد و اين نقطه تمايز بزرگ با ساير آموزشگاه ها است و مدرس اين دوره نيز خود موسس آموزشگاه است كه اين سبب اهميت بسيار بالا يادگيري شما در آموزشگاه بوي گل شده تا هنرجويان امكان كسب رزومه و موفقيت را داشته باشند ( مانند موسسات كنكوري و كسب رتبه برتر )

كما اينكه شما در اين آموزشگاه بابت آينده كاري ، استخدام و ... هيچ مشكلي نخواهيد داشت بنابر اين در ايران انتخاب اول شما بوي گل خواهد بود ( در تمامي معيار ها ، جز قيمت رتبه اول را بوي گل كسب كرد )

رتبه دوم بهترين آموزشگاه گل آرايي : آموزشگاه گل آرايي فلوآرت

فلوآرت مخفف كلمه فلاور و آرت است كه ريشه آن انگليسي است

Flower + art = floart

اين آموزشگاه با مديريت خانم هاله اعتصام است كه به صورت تخصصي نيز اين هنر را در اروپا دنبال كرده و موفق به راه اندازي اين آموزشگاه شده است . نكته مثبت اين آموزشگاه نظارت شخصي خانم اعتصام است اما در معيار ها در موارد ضمانت ، آينده شغلي ، راه اندازي كسب و كار و ... فقط در بوي گل به صورت انحصاري وجود دارد

رتبه سوم بهترين آموزشگاه گل آرايي : آموزشگاه گل آرايي خانم تبالي

در رتبه سوم نيز آموزشگاه گل آرايي خانم تبالي در كرج رو بهتون توصيه مي كنيم كه آموزشگاه خوبي هستند و توسط خود خانم تبالي اداره ميشن اما خب اگر تمايل داريد اين هنر زيبا را به خوبي فرا بگيريد من بهتون آموزشگاه هاي واقع در تهران به خصوص بوي گل و فلوآرت رو پيشنهاد مي كنم .

نتيجه

در صورتي كه تمايل داريد كه هنر گل آرايي را به خوبي فرا بگيريد بوي گل رو به شما پيشنهاد مي كنم و آرزوي موفقيت براي تك تك شما دوستان عزيز دارم .

توجه : اين مطلب صرفا جهت اطلاع رساني داشته و جنبه تبليغاتي ندارد و هيچگونه پيشنهاد مالي براي قرار گرفتن نام ديگر آموزشگاه ها پذيرفته نمي شود .

سفره آرایی 

1-رنگ کردن دیوار ها

یکی از ساده ترین تغییراتی که می توانید به سالن ناهارخوری تان بدهید، رنگ کردن دیوار ها است. رنگ ارزان است و خیلی سریع و آسان انجام می شود. دیوار های کم رنگ بدون این که حس ناخوشایندی به بیننده بدهند، می توانند جلوه بسیار جالب تری نسبت به دیوار های سفید ایجاد کنند. به طور مثال اینکه در این خانه، رنگ خاکستری روشن با ته رنگ یاسی در کنار رنگ چوبی میز و صندلی، تضاد و زیبایی فوق العاده ای را به وجود آورده اند.

2- گل آرایی

معمولا همیشه برای گیاهان و گل های تازه در فضای خانه جا هست. اما این مکال هر جایی که باشد، احتمالا سالن غذا خوری شما نیست! اتفاقا، سالن ناهار خوری یکی از بهترین جاها برای نمایش این آیتم ها است، زیرا هیچ چیز بیشتر از یک گل آرایی خوب آن هم روی میز که مرکز توجه است، به این مکان جلوه نمی دهد . در این تصویر گل بزرگی تقریبا هم اندازه با طول میز را می بینید که هم به عنوان تزئین وسط میز و هم رانر روی آن عمل می کند. بهترین چیز در مورد گل سر میز این است که آماده کردنش کم هزینه است و علاوه بر این قابل تغییر است و به شما این امکان را می دهند که هفته به هفته به سالن غذاخوری تان احساس جدیدی اضافه کنید.

منبع: سفره آرایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.