آرشیو بهمن ماه 1401

آموزش گل آرايي

مسیر کسب درآمد از گل آرایی

۵ بازديد

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که مایل به کسب درآمد از هنر گل آرایی هستید . به هر حال روش های زیادی برای کسب درآمد از گل آرایی وجود دارد . که می بایست آن ها را بدانید . در این مطلب از آقای مهندس آرمان سفیدی ، مدیریت اموزشگاه گل آرایی بوی گل و مربی کسب و کار و کوچینگ گل آرایی و موسس اولین آموزشگاه تخصصی گل آرایی دعوت کردیم . قصد داریم از معلومات و تجربیاتشون در صنف گل آرایی استفاده کنیم . با ما در این مصاحبه همراه ما باشید .

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که مایل به کسب درآمد از هنر گل آرایی هستید . به هر حال روش های زیادی برای کسب درآمد از گل آرایی وجود دارد . که می بایست آن ها را بدانید . در این مطلب از آقای مهندس آرمان سفیدی ، مدیریت اموزشگاه گل آرایی بوی گل و مربی کسب و کار و کوچینگ گل آرایی و موسس اولین آموزشگاه تخصصی گل آرایی دعوت کردیم . قصد داریم از معلومات و تجربیاتشون در صنف گل آرایی استفاده کنیم . با ما در این مصاحبه همراه ما باشید .

ابتدا خودتان را معرفی کنید

من آرمان سفیدی هستم . متولد 1376/08/18 ، تحصیلات بنده مهندسی کامپیوتر است . تقریبا از 15 سالگی کار می کردم .

به نظر شما به چند روش امکان کسب درآمد از گل آرایی وجود دارد ؟

آرمان سفیدی

درحال حاضر روش های کسب درآمد از گل آرایی از طریق راه های زیر است .

  1. تاسیس مغازه گل فروشی
  2. تاسیس گل فروشی اینترنتی
  3. تاسیس کافه گل
  4. اجاره غرفه در بازار گل های سطح شهر و ارایه خدمات گل آرایی
  5. گل آرایی مراسم ها و تالار ها و باغ ها و عمارت ها و مناسبت های خاص
  6. پخش نمونه کار های دیزاین شده به مانند باکس گل در بین گل فروشی ها و بساطی ها
  7. اپلکیشن های گل آرایی چند فروشندگی
  8. تاسیس گل فروشی های کوچک زنجیره ای
  9. تاسیس آموزشگاه گل آرایی
  10. مربی گری کسب و کار گل آرایی یا کوچینگ گل آرایی

چرا خود شما هنر گل آرایی را انتخاب کردید ؟

آرمان سفیدی

من از 15 سالگی روی مهارت های خودم سرمایه گذاری کرده بودم . بعد از مدتی فعالیت متوجه شدم که از طریق کارمندی کار خاصی نمیشه انجام داد . بنابر این با یک سرمایه 5 میلیونی در سال 94 کار خودم رو روی مجله بوی گل شروع کردم . در ابتدا صرفا یک مجله گل و گیاه بود . گردآوری مطالب ، ترجمه مطالب ، امور گرافیکی و حتی صفحه بندی رو نیز خودم انجام می دادم . بعد از گرون شدن کاغذ ، مجله بوی گل رو تبدیل به یک مجله اینترنتی کردم . فعالیت خودم رو در اینستاگرام و تلگرام ادامه دادم . تا این که یک مقاله درباره گل آرایی نوشتم . با استقبال عجیب مخاطبان روبرو شد . اکثرا در قسمت نظرات این مقاله خواهان معرفی یک آموزشگاه گل آرایی بودند . اما خب آموزشگاه گل آرایی وجود نداشت تا بنده معرفی کنم .!!! بنابر این خودم دست به کار شدم .

آن موقع اطلاعی از درآمد حرفه گل آرایی داشتید ؟

خیر ! برای من ورود به حرفه گل آرایی یک چالش بزرگ بود . دوست داشتم خودم رو اثبات کنم . در واقع هدف بزرگ من راه اندازی یک کسب و کار در سن 18 سالگی بود . من نه پدرم گل فروش بود نه پدر بزرگم . بنده صرفا با مطالعه مدارس گل آرایی اروپایی پا به این عرصه گذاشتم .

از انتخاب خودتان راضی هستید ؟

یکی از بهترین انتخاب های زندگیم بود . اوایل صرفا برای کسب درآمد این هنر رو انتخاب کردم . ولی الان واقعا از گل های طبیعی انرژی می گیرم و این کار که پر از شادی و حس خوب هست رو واقعا دوست دارم . ضمنا درآمد خوبی رو نیز از طریق گل آرایی دارم .

با چه چالش هایی در این مسیر مواجه بودید ؟

یکی از سخت ترین چالش های زندگیم بود . من پا به عرصه ای گذاشته بودم که هیچ بازاری نداشت . اگر از کسی می پرسیدید گل آرایی رو از چه طریق یاد گرفتید . بی شک پاسخ ، استاد و شاگردی بود . بنابر این من بدون سرمایه اولیه مناسب ، مجبور شدم بیش از 2 سال زمان خودم رو برای این کار بزارم تا کلاس های گل آرایی در صنف گل آرایی و در بین مردم شناخته شود . هرچند سرمایه گذاری رقبا نیز به کمک من آمد و منجر به معرفی آموزش گل آرایی بین مردم شد .

درحال حاضر پر سود ترین قسمت هنر گل آرایی از بین موارد که خودتان فرمودید ، کدام است ؟

گل آرایی

به نظر بنده درآمد از هنر گل آرایی به مانند صنف های دیگر ، وابسته به تلاش و مهارت های شما است . بنده با ترکیب مهارت های دیجیتال مارکتینگ ، طراحی وب سایت ، ترجمه ، نگارش و ادبیات ، ولاگری و ... توانستم موفقیت های زیادی رو کسب کنم . من سرمایه خاصی نداشتم ولی علم و مهارت های زیادی رو در سن کم ، کسب کرده بودم . ولی اگر بخواهم برای شروع ساده ترین و پردرآمد ترین راه رو به شما معرفی کنم . قطعا تاسیس گل فروشی و تبدیل آن به یک گل فروشی اینترنتی است .

پس تاسیس یک گل فروشی محلی و تبدیل آن به یک گل فروشی اینترنتی ، یک از راه های پرسود گل آرایی است ؟

قطعا همینطور هست . اما چالش های فراوان و روبرو شدن با گل های شاخه بریده کار هر کسی نیست . نیاز به یادگیری اصولی مهارت های گل آرایی مطابق با استاندارد های بین المللی است . ضمنا گل های ما در ایران نسبت به گل های دیگر در سایر کشور ها ، آن مرغوبیت و کیفیت را ندارند . بنابر این با گل هایی طرف هستیم که نسبت به گل های اروپایی خیلی آسیب پذیر تر هستند . لذا باید دقت و تلاش بیشتری برای سالم نگه داشتن این گل ها انجام بدیم .

تقریبا درآمد یک گل فروشی در تهران چقدر است ؟

درآمد یک گل فروشی قدرتمند در شمال تهران بالا 150 میلیون تومان در ماه هست . اما برای رسیدن به این عدد شما می بایست از یک مغازه گل فروشی 25 متری و درامد ماهانه 8 میلیون تومان شروع کنید . خلاصه همچی وابسته به تلاش و مهارت های شما است . حداقل سرمایه لازم بدون در نظر گرفتن مبلغ پیش و اجاره مغازه عدد 100 میلیون تومان است . البته این مبلغ برای راه انداز گل فروشی در تهران است .

شما فرمودید که گل فروشی محلی اگر به گل فروشی اینترنتی تبدیل شود درآمد آن بیشتر است ؟

منظور از تبدیل ، گسترش خدمات است . در واقع سرمایه گذاری روی وب سایت و شبکه های اجتماعی است . شما می توانید یک گل فروشی محلی باشید که اقدام به گسترش خدمات خود می کنید و پا به دنیای دیجیتال می گذارید .

درآمد یک گل فروشی اینترنتی چقدر است ؟

درآمد گل فروشی اینترنتی که حاصل از یک مغازه گل فروشی باشد . به عبارتی شما مشتری های گذری نیز داشته باشید . قطعا بالا 200 میلیون تومان در ماه است . این عدد را اگر در کنار فروش انواع گیاهان آپارتمانی ، رز جاودان و ... قرار بدید . به عددی بالاتری از 250 میلیون تومان در ماه می رسید .

شما به عنوان اولین مربی کسب و کار گل آرایی و کوچینگ گل آرایی در ایران چقدر در راه اندازی این کسب و کار ها نقش دارید ؟

من در آموزشگاه گل آرایی بوی گل ، به تمام هنرجو های خودم به صورت کاملا رایگان مشاوره کسب و کار می دهم . همیشه دوست داشتم به رشد افراد کمک کنم و این رو رسالت خودم میدونم . خیلی از افراد هنوز برای شروع کسب و کار گل آرایی خودشون تردید دارند که با صحبت کردن با من ، توضیحاتی که می دهم . با قدرت کسب و کار خودشون رو تاسیس می کنند . اگر هم شخصی مایل به دریافت مشاوره بود . به صورت کاملا رایگان برای بار اول در خدمتشان هستم . کافی است با آموزشگاه بوی گل از طریق شماره 02128424059 در تماس باشند .

به قسمت آخر مصاحبه رسیدیم ، صحبتی دارید ؟

تشکر می کنم از توجه شما به هنر گل آرایی ، برای سخن آخر یک توصیه دارم . برای رسیدن به اهداف خودتون انتخاب های هوشمندانه با تلاش زیاد و استمرار داشته باشید . این فرمول افراد صاحب نام و موفق است .

برترین کلاس گل آرایی از نگاه مردم در سال 1401

۷ بازديد

رپورتاژ آگهی/ اگر به دنبال یادگیری اصولی و دقیق مهارت گل آرایی هستید . بی تردید به دنبال یادگیری حضوری کلاس گل آرایی خواهید بود . اما شاید دغدغه شما ، انتخاب بهترین کلاس گل آرایی و بهترین آموزشگاه گل آرایی باشد . البته که طبیعی است . زیرا در حال حاضر بیش از 10 آموزشگاه گل آرایی در سرتاسر کشور درحال فعالیت هستند . اما کدام آموزشگاه می تواند گل آرایی را به صورت آکادمیک و اصولی به شما آموزش دهد . ضمنا در فضایی که همه ادعا بهترین بودن دارند ، واقعا کدام آموزشگاه بهترین است ؟ در این مطلب با پرداختن به مستندات موجود و تجربه مردم به انتخاب بهترین آموزشگاه گل آرایی می پردازیم .

بهترین آموزشگاه گل آرایی از نگاه مردم

برترین کلاس گل آرایی از نگاه مردم در سال 1401

قطعا بهترین آموزشگاه گل آرایی از نگاه مردم شرایط زیر را به ترتیب الویت خواهد داشت .

ارایه بهترین قیمت برای سرمایه گذاری در مهارت های گل آرایی ( قیمت )

مدرن و زیبا بودن نمونه کار های آموزشگاه برای رقابت با بهترین گل فروشی ها ( کیفت آموزش و استفاده از مدرسین گل آرایی خبره )

آموزش گل آرایی بر اساس آخرین استاندارد های آموزش گل آرایی در سطح بین المل و جهانی ( آموزش آکادمیک )

ارایه بهترین خدمات در طول برگزاری دوره ( ارایه بهترین خدمات )

ارایه پشتیبانی بعد از دوره و همراهی شما در ابهامات گل آرایی  ( ارایه بهترین پشتیبانی )

مشاوره کسب و کار بعد از دوره برای راه اندازی کسب و کار گل آرایی شما ( راه اندازی کسب و کار )

ایجاد شرایط تمرین و تکرار بعد از دوره ( کارورزی یا کارآموزی )

ایجاد شرایط استخدام بعد از دوره ( موقعیت شغلی مطمئن )

بنابر این مطابق با استاندارد هایی که در بالا قید کردیم به مقایسه آموزشگاه های گل آرایی می پردازیم . دقت کنید که تحلیل و بررسی های زیادی در فضا وب موجود است . اما ما سعی کردیم بدون جانبداری و با مقایسه دقیق بهترین کلاس گل آرایی در ایران را انتخاب کنیم .

Therefore, according to the standards mentioned above, we will compare flower arranging schools. Pay attention that there are many analyzes and reviews available in the web space. But we tried to choose the best flower arranging class in Iran without bias and with careful comparison.

تحلیل و بررسی های نمادین !

اگر همین حالا کلمه بهترین آموزشگاه گل آرایی را جست و جو کنید . بعضی از مطالب بسیار جانبدارانه و به دور از واقعیت است . در واقع بیشتر یک شو آف تبلیغاتی است . کافیست ببینید چطور بهترین کلاس گل آرایی را در گل آرا بودن مدیریت یک آموزشگاه دیده اند . ( به طور مثال در یک مقاله گفته شده اگر مدیر یک آموزشگاه گل آرا نیست . پس آموزشگاه خوبی نیست ! ) گویا آن ها متوجه شده اند که توان رقابت با آموزشگاه ها گل آرایی دیگر را ندارند . بنابر این به شیوه سمپاشی و دروغ پردازی در حال فریب افکار عمومی هستند .

چطور فریب این تحلیل ها رو نخوریم ؟!

قطعا هوش و ذکاوت و منطق شما هیچ وقت اجازه نخواهد داد که فریب این تبلیغات موذیانه رو بخورید . کافیست نگاهی به رستوران های بزرگ مک دونالد بندازیم یا صد ها برند دیگر ... مدیر رستوران های مک دونالد یک آشپز نیست . ایلان ماسک مدیر بزرگ ترین کمپانی ها ، خود یک فضانورد نیست . بنابر این خیلی ساده می توانید به منطق بی پایه و اساس آن ها پی ببرید .

رتبه بندی بهترین آموزشگاه های گل آرایی در تهران

آموزشگاه گل آرایی بوی گل - رتبه اول

برترین کلاس گل آرایی از نگاه مردم در سال 1401

آموزشگاه گل آرایی بوی گل با بهره گیری از بهترین اساتید گل آرایی در ایران و انتخاب یک استاندارد آموزش درست و بین المللی ( مطابق با استاندارد های World Skills ) توانسته است گوی سبقت را از رقبا بگیرد . این آموزشگاه با مدیریت مهندس آرمان سفیدی اداره می شود . ایشان بنیان گذار اولین آموزشگاه گل آرایی در ایران و بنیان گذار کوچینگ گل آرایی هستند . یکی از دلایلی که این آموزشگاه فاصله زیادی با سایر رقبا دارد نیز مستقیما در اطلاعات و سوابق ایشان است .

ویژگی های ممتاز آموزشگاه گل آرایی بوی گل

برترین کلاس گل آرایی از نگاه مردم در سال 1401

اولین و بزرگ ترین آموزشگاه گل آرایی با 3 شعبه در تهران و سابقه 7 ساله و تجربه آموزش بیش از 8500 هنرجو گل آرایی

ارایه انواع دوره بر اساس انواع نیاز ها ( دوره های اقتصادی ، دوره های جامع )

ارایه زیباترین نمونه کار های گل آرایی در بین رقبا

پیروی از سخت ترین استاندارد های آموزش گل آرایی

استفاده از برترین اساتید گل آرایی در ایران

فیلم برداری از کلاس ها و عکاسی حرفه ای در استدیو عکاسی بوی گل

ارایه قوی ترین پشتیبانی کسب و کار گل آرایی در بین رقبا

ارایه قوی ترین پشتیبانی مهارت گل آرایی در بین رقبا

ارایه خدمات راه اندازی گل فروشی و گل فروشی اینترنتی یا کافه گل و ...

تنها آموزشگاه گل آرایی و بادکنک آرایی تخصصی

تنها آموزشگاه دارای فروشگاه اینترنتی

ارایه کارآموزی بعد از دوره گل آرایی

ایجاد شرایط استخدام بعد از حضور در دوره ها

ارایه مدرک بین المللی گل آرایی خارجی

 تور بازار گل آرایی  در کلاس ها برای آشنایی دقیق تر هنرجویان با بازار کار گل آرایی

استفاده از راهنمایی ها و مشاوره شخصی مهندس آرمان سفیدی

کلاس های کسب و کار گل آرایی ، انحصاری آموزشگاه بوی گل

ارایه پکیج آموزش آنلاین گل آرایی به هنرجویان به بعد از حضور در دوره ها

آدرس شعبه اول :

میدن توحید ، خیابان شهید طوسی پلاک 100

آدرس شعبه دوم :

سردار جنگل ، بعد از میدان دانشگاه ، خیابان شاهد ، نبش شاهد یکم

آدرس شعبه سوم :

ستارخان ، زیر پر ستارخان ، خیابان توکلی ، کوچه آقایی راد ، پلاک 21

شماره تماس :

02128424059

نام صفحه اینستاگرام : Booyegol

آموزشگاه گل آرایی فلوآرت - رتبه دوم

مدیریت این آموزشگاه سرکار خانم اعتصام هست . ایشان نام فلوآرت را از دو کلمه flow و Art انتخاب کرده اند . درحال حاضر تمرکز فلوآرت از روی آموزش برداشته شده است . بیشتر ایشان روی گل فروشی خودش در شریعتی تمرکز کرده اند . از ویژگی های برتر این آموزشگاه می توان به نکات زیر اشاره کرد .

ویژگی های ممتاز

دومین آموزشگاه در برترین آموزشگاه های گل آرایی

ارایه نمونه کار های قابل قبول و زیبا

پیروی از استاندارد های آموزش گل آرایی

استفاده از برترین اساتید گل آرایی در ایران

تنها آموزشگاه دارای گل فروشی در تهران

ارایه مدرک بین المللی داخلی

آدرس آموزشگاه :  خیابان شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز (خیابان دولت)، خیابان شهید نعمتی، کوچه ۱۲، پلاک ۳

تلفن آموزشگاه : تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۶۱۵۱۳۲ – ۰۹۳۰۲۱۱۰۴۴۷

آموزشگاه گل آرایی تاروردی - رتبه سوم

مدیریت این آموزشگاه سرکار خانم تاروردی است . ایشان با 7 سال سابقه کار در صنف گل آرایی شناخته می شوند . شروع آموزش گل آرایی در فیلد گل فروشی را از سال 1400 شروع کردند . ایشان به صورت تخصصی در گل آرایی تشریفات سوابق درخشانی دارد .

ویژگی های ممتاز

سومین آموزشگاه تخصصی گل آرایی

ارایه نمونه کار های قابل قبول و زیبا

پیروی از استاندارد های آموزش گل آرایی

تنها آموزشگاه دارای موسسه تشریفات گل آرایی

کارگاه آموزشی پرنیلا - رتبه چهارم

مدیریت این کارگاه آموزشی خانم همتیان است . ایشان آموزشگاه گل آرایی ندارند . اما مکانی را اختصاص داده اند تا بتواند هنر گل آرایی را به هنرجویانش آموزش دهد .

ویژگی های ممتاز

رتبه چهارم در بهترین آموزشگاه گل آرایی

ارایه نمونه کار های قابل قبول و زیبا

پیروی از استاندارد های آموزش گل آرایی

آموزشگاه گل آرایی فلاور اسکول - رتبه پنجم

این آموزشگاه برای آقای ستار ولی زاده می باشد . ایشان از سال 1395 این آموزشگاه را تاسیس کرده اند . پدر ایشان آقای فریدون ولی زاده است که به خانوادگی در شغل گل فروشی فعالیت کرده اند .

ویژگی های ممتاز

رتبه پنجم در بهترین آموزشگاه گل آرایی

آموزشگاه های گل آرایی در اصفهان

بررسی این آموزشگاه ها در این مقاله نمی گنجد . اما معمولا آموزشگاه های گل آرایی در اصفهان ، آموزشگاه های گل آرایی برتری هستند . شاید نه در حد اندازه های آموزشگاه های گل آرایی در تهران اما باید به این موضوع دقت کرد . گل آرایی در اصفهان به مراتب از تهران بیشتر مورد استقبال مردم قرار می گیرد .

آموزشگاه گل آرایی در قم

معمولا تاسیس آموزشگاه گل آرایی در شهرستان ها راحت تر است . زیرا از هزینه های کمتری بابت اجاره و سایر هزینه ها پرداخت می کنند . توصیه می کنیم به دنبال آموزشگاه های برتر در تهران باشید . زیرا آموزشگاه های گل آرایی در این استان فعلا در سطح استانداردی در آموزش گل آرایی قرار ندارند و بیشتر شوآف برای آن ها اهمیت دارد . کافی است در محیط وب جست و جو کنید و مقاله های جعلی و تحلیل های دروغین یک آموزشگاه خاص را مطالعه کنید .

آموزشگاه گل آرایی در مشهد

فعلا آموزشگاه خاصی در مشهد که به صورت رسمی شناخته شده نیست . بعضا گل فروشی ها به صورت تجربی هنر گل آرایی را آموزش می دهند . اما هنوز آموزشگاه گل آرایی قدرتمندی به شکل تخصصی در مشهد تاسیس نشده است .

آموزشگاه گل آرایی در شیراز

در شیراز نیز به مانند مشهد بعضی از گل فروشی ها گل آرایی را آموزش می دهند . اما هنوز آموزشگاه گل آرایی در شیراز به صورت حرفه ای و تخصصی تاسیس نشده است .

آموزشگاه گل آرایی در اردبیل و آموزشگاه گل آرایی در تبریز

در اردبیل و تبریز نیز به مانند شهرستان های دیگر این موضوع برقرار هست . هنوز آموزشگاه گل آرایی به شکل تخصصی تاسیس نشده است .

کلام آخر

برای انتخاب بهترین آموزشگاه گل آرایی خودتان نیز تحقیق نهایی را انجام دهید و بهترین تصمیم را بگیرید .

منبع : بهترین آموزشگاه گل آرایی

گل فروشی آنلاین بوی گل راه اندازی شد

۴ بازديد
 

گل فروشی آنلاین بوی گل راه اندازی شد

گل فروشی آنلاین بوی گل راه اندازی شد

بوی گل با سابقه 7 ساله در زمینه آموزش گل آرایی ، گل فروشی آنلاین خویش راه اندازی کرد . گل فروشی اینترنتی بوی گل با بهره گیری از 150 گل آرا آموزش دیده ، آماده خدمت رسانی به علاقه مندان گل و سازمان ها و ارگان ها است .

  بوی گل با سابقه 7 ساله در زمینه آموزش گل آرایی ، گل فروشی آنلاین خویش راه اندازی کرد . گل فروشی اینترنتی بوی گل با بهره گیری از 150 گل آرا آموزش دیده ، آماده خدمت رسانی به علاقه مندان گل و سازمان ها و ارگان ها است . گل فروشی بوی گل با بهره گیری از جدید ترین متد های گل آرایی اروپایی و ترکیب آن با هنر گل آرایی شرقی و ایرانی ، نوآوری خاصی را در این هنر ایجاد کرده است . لازم به ذکر است تمامی 150 گل آرا بوی گل زیر نظر بهترین اساتید گل آرایی ایران به شکل کاملا تخصصی آموزش دیده اند .

بوی گل با سابقه 7 ساله در زمینه آموزش گل آرایی ، گل فروشی آنلاین خویش راه اندازی کرد . گل فروشی اینترنتی بوی گل با بهره گیری از 150 گل آرا آموزش دیده ، آماده خدمت رسانی به علاقه مندان گل و سازمان ها و ارگان ها است . گل فروشی بوی گل با بهره گیری از جدید ترین متد های گل آرایی اروپایی و ترکیب آن با هنر گل آرایی شرقی و ایرانی ، نوآوری خاصی را در این هنر ایجاد کرده است . لازم به ذکر است تمامی 150 گل آرا بوی گل زیر نظر بهترین اساتید گل آرایی ایران به شکل کاملا تخصصی آموزش دیده اند .

آموزش گل آرایی بوی گل ؛ یادگیری سریع و استخدام در گل فروشی آنلاین بوی گل

همانطور که بالا ذکر شد . بوی گل در ابتدا تنها یک آموزشگاه گل آرایی بود . اما با پیشرفت پرسنل و ایجاد 3 شعبه در تهران ، تصمیم به راه اندازی گل فروشی آنلاین و تخصصی کرد . در حال حاضر آموزشگاه گل آرایی بوی گل به برگزاری جامع ترین دوره های گل آرایی کشور ، امکان آموزش گل آرایی به علاقه مندان دارد . افرادی که استعداد و خلاقیت خوبی داشته باشند . بنا بر تشخیص گل آرا های ارشد و گل آرا های سرپرست ، امکان استخدام در گل فروشی اینترنتی بوی گل را نیز خواهند داشت .

 

خرید باکس گل از گل فروشی اینترنتی بوی گل

گل فروشی آنلاین بوی گل

از محصولات گل فروشی آنلاین بوی گل ، باکس گل ترکیب شده با بادکنک است . یک گل آرایی مدرن و ترکیب آن با بادکنک ، معجزه خواهد کرد . گل آرا های ارشد بوی گل با طراحی های حرفه ای و مدرن ، بر لب های عزیزان شما لبخند می آورند . کافی است خرید باکس گل را از گل فروشی اینترنتی بوی گل انجام دهید . برای خرید به سایت مراجعه کنید و دسته بندی باکس گل را مشاهده کنید . هر مدلی که پسند شما بود و تغییرات دلخواه شما امکان گل آرایی خواهد داشت .

خرید باس گل لاکچری

خرید آنلاین باکس گل

از دیگر خدمات گل فروشی اینترنتی بوی گل ارایه باکس گل لاکچری است . معمولا سفارش های عاشقانه یا سفارش های خاص ، به سمت لاکچری شدن می روند . منظور از لاکچری ، لوکس بودن و متفاوت بودن کار نهایی است . گل فروش آنلاین بوی گل ، آماده گل آرایی خاص ترین سفارشات گل آرایی است . ما به شما تضمین مرغوب ترین گل ها و بهترین متریال را می دهیم . شما می توانید خاص ترین و متفاوت ترین نمونه کار های گل آرایی را که از سایت های خارجی نیز دیده اید به ما بسپارید . ما توانایی انجام آن را بهترین شکل ممکن خواهیم داشت .

چرا از گل فروشی آنلاین بوی گل ، گل را خریداری کنیم ؟

در بالا اشاره کردیم که بوی گل از حرفه ای ترین کادر گل آرایی کشور بهره می برد . ضمنا گل های شاخه بریده گل فروشی آنلاین بوی گل مستقیما از گلخانه و محلات ارسال می شود . بنابر این از تازه ترین گل ها می توانید استفاده کنید و طول عمر آن ها در بیشترین حالت خود خواهد بود . همچنین بوی گل ارسال سفارشات شما را به شکل کاملا رایگان انجام می دهد . لذا هزینه ای برای ارسال گل خود پرداخت نخواهید کرد . همچنین بوی گل برای روی سفارش شما یک کارت پستال مطابق با سلیقه و متن شما ارسال می کند .

بهترین گل فروشی آنلاین ، بوی گل

اگر به دنبال بهترین ها هستید . بوی گل انتخاب شایسته ای است . ما با ارایه خدمات ارسال سریع گل زیر 4 ساعت همیشه شما را روسفید خواهیم کرد . کافی است یکبار از ما گل تهیه کنید تا تفاوت را احساس کنید . بسته بندی گل های ارسال شده توسط ما ، یک بسته بندی مخصوص و خاص است . که مختص گل فروشی آنلاین بوی گل است . این بسته بندی می تواند هر شخصی را شگفت زده کند . البته برای دیدن این بسته بندی می بایست یک بار افتخار دهید و گل فروشی انلاین بوی گل سفارش خود را تهیه کنید .

خرید تاج گل از گل فروشی آنلاین بوی گل

تاج گل همیشه شوکت و شکوه یک مراسم است . گاهی برای افتتاحیه و عرض تبریک ، گاهی برای سوگواری و عرض تسلیت است . تاج گل یکی از مهم ترین محصولات حاصل از گل آرایی است . برای خرید تاج گل های یک الی چند طبقه بوی گل همیشه یک انتخاب عالی است . ما با طراحی تاج گل های باشکوه و عظیم ، روابط شما را بزرگ و بی نظیر نشان می دهیم . ارسال تاج گل توسط بوی گل زیر 4 ساعت انجام خواهد شد . البته اگر سفارش شما تا قبل از ساعت 12 در گل فروشی اینترنتی بوی گل ثبت شود .

خرید سبد گل

برای خرید سبد گل نیز بوی گل پیشنهادات جذابی برای شما خواهد داشت . خرید آنلاین سبد گل همیشه یک کار جذاب  و هیجان انگیز است . به خصوص زمانی که برای عرض تبریک و در شادباش باشد . بوی گل وظیفه خود می داند که عزیزانتان را با بهترین کار ها سورپرایز کند . بنابر این به شما توصیه می کنیم حتما از دسته بندی سایت ، سبد گل های لاکچری و خاص ما را مشاهده کنید .

خرید دسته گل غول پیکر

یکی از انتخاب های خاص توسط مشتریان همیشه این مدل دسته گل های گرد بزرگ است . این مدل دسته گل ها همیشه قیمت بالایی دارند . اما توانایی خوشحال کردن و دلبری آن ها دوچندان است . اگر قصد دارید یکی از عزیزانتان را خوشحال کنید . دسته گل حجیم و غول پیکر می تواند تفاوت ها را رقم بزند . بوی گل با امکان خلق انواع دسته گل حجیم آماده دریافت سفارش گل شما است . ضمنا دسته گل های حجیم ها طول عمر دوبرابری دارند . زیرا گل های آن مستقیم از گلخانه تهیه می شود .

سفارش گل آرایی ماشین عروس

از دیگر خدمات ما ، دریافت سفارش گل آرایی ماشین عروس است . اگر مراسم عروسی شما نزدیک است و دغدغه گل آرایی ماشین عروس خویش را دارید . اصلا نگران نباشید . گل آرا های زبده ما آماده خدمت رسانی به شما هستند . کافی است که منتظر حضور ان ها باشید . آن ها بهترین گل آرایی ماشین عروس را برای شما انجام خواهند داد . ضمنا گل آرایی ما درب محل شما است . ! دیگر نگران دیر شدن و گیر کردن در ترافیک تهران نباشید .

گل آرایی مجالس شما

بوی گل در قسمت گل آرایی مجالس نیز حضور فعالی دارد . ما با گل آرایی مراسم شما ، شکوه و عظمت را برای شما خلق خواهیم کرد . شما می توانید انواع گل آرایی میز خطی ، میز آبشاری ، آرک گل ، فرش گل ، گل آرایی ستون ، گل آرایی سازه معلق ، گل آرایی ورودی و ... را به ما بسپارید . قطعا خروجی کار شما را شگفت زده خواهد کرد .

گل آرایی دسته گل عروس بوی گل

اگر به دنبال خرید دسته گل عروس خاص هستید . بوی گل در کنار شما است . ما با داشتن فهرستی از 100 مدل دسته گل عروس لاکچری و متفاوت ، میزبان خوبی می توانیم برای شما باشیم . کافی است همین امروز به گل فروشی آنلاین بوی گل مراجعه کنید و با دیدن دسته گل های عروس فرمالیته ، آبشاری ، گرد و کلاسیک و سازه ، سفارش خود را نهایی کنید .

سخن آخر

گل فروشی اینترنتی بوی گل پذیرای سفارشات گل خاص شما است . ما عاشق سورپرایز کردن عزیزان شما هستیم تا لبخند را بر روی لب هایشان قرار بدیم . منتظر چی هستید ؟ به گل فروشی آنلاین بوی گل به آدرس https://booyegol.shop مراجعه کنید و سفارش آنلاین گل خود را ثبت کنید و منتظر یک دنیا زیبایی باشید .

گل فروشی اینترنتی بوی گل ، جایی برای خاص پسند ها

۲ بازديد

گل فروشی اینترنتی بوی گل ، جایی برای خاص پسند ها

بوی گل به عنوان اولین و بزرگ ترین آموزشگاه گل آرایی در ایران با داشتن 3 شعبه در تهران در راستای توسعه خدمات خویش بعد از 7 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش گل آرایی ، موفق به راه اندازی بزرگترین گل فروشی اینترنتی کشور شد

 
 
 

بوی گل به عنوان اولین و بزرگ ترین آموزشگاه گل آرایی در ایران با داشتن 3 شعبه در تهران در راستای توسعه خدمات خویش بعد از 7 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش گل آرایی ، موفق به راه اندازی بزرگترین گل فروشی اینترنتی کشور شد . در این گل فروشی آنلاین بیش از 150 گل آرا خبره فعالیت می کنند که همگی زیر نظر این آموزشگاه به شکل کاملا حرفه ای آموزش دیده اند . به عبارتی گل فروشی آنلاین بوی گل ، اولین گل فروشی اینترنتی کشور است که تمامی کادر آن را بهترین گل آرا های کشور تشکیل داده اند .

گل فروشی آنلاین

سفارش انواع باکس گل

سفارش باکس گل

گل فروشی آنلاین بوی گل با داشتن بهترین و زبده ترین تیم گل آرایی کشور ، آماده ارایه انواع باکس گل با مرغوب ترین گل ها و زیبا ترین سبک ها است . یکی از نکات بسیار جذاب باکس گل های بوی گل بهره گیری از انواع بادکنک آرایی های خاص است . در خرید باکس گل های بوی گل از انواع بادکنک های شفاف و مات استفاده شده است تا ظاهر بسیار جذاب تری داشته باشند . درحال حاضر ترکیب گل  و بادکنک را می توانید از گل فروشی آنلاین بوی گل تهیه نمایید .

چرا خرید گل را به شکل اینترنتی از بوی گل انجام بدیم ؟

یکی از راه های ساده و سریع برای تهیه گل ، خرید اینترنتی آن است . امروزه با وجود ترافیک و مشغله های کاری متعدد ، دیگر زمانی برای رجوع به گل فروشی ها و صبر کردن برای آماده شدن کار شما نیست. بنابر این راهکار سریع و ساده خرید گل به صورت آنلاین است . شاید در زمان های گذشته خرید از گل فروشی راهکار مناسبی بود . اما با وجود پیشرفت های اخیر اینترنت و امکان خرید بدون حضور شما ، قطعا گل فروشی اینترنتی بهترین راه حل است .

گل فروشی آنلاین بوی گل بهترین گل ها را در اختیار شما قرار می دهد

گل فروشی آنلاین بوی گل تمامی گل های خود را از بهترین گلخانه های کشور دریافت می کند . به عبارتی ما به شما تضمین بهترین و مرغوب ترین گل ها را خواهیم داد . گل فروشی آنلاین بوی گل با خرید گل خویش از محلات ، خیال شما را از بابت تازگی گل ها راحت می کند .

بهره گیری از بهترین متریال ها

گل فروشی آنلاین بوی گل با بهره گیری از بهترین متریال ها ، زیبا ترین و با کیفیت ترین باکس ها را برای شما ارسال می کند . این کیفیت فقط باکس گل نیست بلکه شامل سبد گل ، کاغذ های ضد آب وارداتی ، ربان های با کیفیت و خارجی و ... می شود که قطعا می تواند لبخند رضایت را برای لب های شما قرار دهد .

ارسال گل به شهرستان ها

بوی گل با داشتن بزرگ ترین جامعه گل آرایی در کشور عزیزمان ایران ، آماده دریافت سفارش گل از سرتاسر کشور است . ما با داشتن نمایندگانی در تمامی استان ها ، آماده ارسال گل به تمامی شهرستان ها هستیم . یکی از دغدغه هایی که معمولا مشتریان ما در شهرستان دارند . کیفیت گل و مرغوبیت و کیفیت بالا متریال است . بهتر است بدانید که تیم کنترل کیفیت بوی گل با بررسی دقیق کالا های ارسالی خیال شما را این بعد نیز راحت کرده است .

ارسال گل به خارج از کشور

بوی گل با توانایی ارسال گل به خارج از کشور بار دیگر خیال شما را آسوده کرده است . اگر عزیزانی را در خارج از ایران دارید که می خواهید خوشحالشان کنید . چه چیز بهتر از گل های تازه و با طراوت که حال هر کسی را می تواند خوب کند . همین حالا از گل های آماده ما برای ارسال به خارج از ایران دیدن کنید . بوی گل اماده خدمت رسانی به شما عزیزان دل است .

خدمات گل آرایی سازمانی بوی گل

اگر به دنبال راهکار های سازمانی برای خرید گل و گیاه هستید . بوی گل با داشتن تیمی خبره آماده خدمت رسانی به شما است . بوی گل درحال حاضر به شرکت های بزرگی به مانند ایرانسل ، همراه اول ، روزنامه آرمان امروز و ... درحال همکار است . شما نیز می توانید یکی از شرکا مطمئن و همراه ما باشید . ما با ارایه مرغوب ترین و با کیفیت ترین گل ها میتوانیم میزبان خوبی برای شما باشیم .

سفارش تاج گل در بوی گل

یک دیگر از انواع سفارش که بسیار پرطرفدار است . سفارش تاج گل از بوی گل است . خرید تاج گل همیشه نشان دهنده شوکت و عظمت است . معمولا خرید تاج گل نشان برای کسی نشان دهنده میزان عمق ارتباط با او است . اگر به دنبال نشان دهنده عمق ارتباط خود در یک مراسم ختم و عزاداری هستید . چه چیز بهتر از خرید تاج گل های چند طبقه بوی گل ؟! همین حالا دست به کار شوید .

آموزش گل آرایی در آموزشگاه بوی گل

خرید باکس گل

یکی دیگر از مواردی که در بوی گل می توانید استفاده کنید . یادگیری گل آرایی است . بوی گل برای توسعه جامعه گل آرا خویش آماده آموزش گل آرایی به صورت کاملا حرفه ای است . به صورتی که بعد از یادگیری گل آرایی امکان کارورزی و استخدام را برای شما به ارمغان آورده است . بوی گل با داشتن بهترین اساتید گل آرایی ایران همیشه آماده آموزش گل آرایی در بالاترین سطح است . پس منتظر چی هستید ! همین حالا هنر گل آرایی را آموزش ببینید و از آن کسب درآمد عالی کنید .

چگونه سفارش ثبت کنیم ؟

وارد سایت ما به نشانی /https://booyegol.shop/Flower-category/flower-box شوید . در دسته بندی های ما نمونه کار مورد علاقه خود را انتخاب کنید . سپس هزینه آن را پرداخت کنید . حال منتظر ارسال گل خود به منزل باشید . گل فروشی اینترنتی بوی گل بزودی سفارش شما را ارسال خواهد کرد . برای پیگیری از طریق پروفایل خود اقدام نمایید .

راه های ارتباطی با بوی گل

برای ارتباط با بوی گل می توانید با شماره تماس 02128424059 تماس بگیرید و داخلی فروشگاه اینترنتی بوی گل را انتخاب کنید . کارشناسان ما آماده مشاوره و راهنمایی شما به بهترین شکل ممکن هستند . ضمنا اگر به دنبال فعالیت های ما در شبکه های اجتماعی هستید . حتما نام بوی گل را در اینستاگرام جست و جو کنید و صفحه ما را برای دیدن جدید ترین نمونه کار های گل آرایی دنبال کنید .

 

خرید گل در کنار آموزش گل‌ آرایی

۳ بازديد
خرید گل در کنار آموزش گل‌ آرایی

شاید شما هم مثل من عاشق گل ها باشید . هر روز برای خرید گل به گل فروشی های اینترنتی سرک بکشید تا با خرید گل روح خود را ارضا کنید . زیرا گل ها پر از انرژی مثبت و حال خوب هستند .

حال تصور کنید در کنار خرید گل ،‌ امکان یادگیری هنر گل‌آرایی را داشته باشید و خودتان با سلیقه مدنظرتان بتوانید این گل های زیبا را چیدمان و گل‌ آرایی کنید . چه چیزی زیباتر از حال خوب آرایش گل ها در منزل و اشتیاق رسیدن یار! شما در گل فروشی اینترنتی بوی گل امکان خرید گل را خواهید داشت و در نهایت می توانید در کلاس های گل‌ آرایی بوی گل نیز مهارت گل آرایی و چیدمان گل ها را نیز فرا بگیرید .

آموزش گل آرایی در آموزشگاه گل آرایی بوی گل

هیچ احساس قشنگ تر و زیبا تر از کار کردن با گل های طبیعی نیست . حال دل شما را هی چیز به اندازه گل ها نمی تواند خوب کند . اگر به دنبال یادگیری یک مهارت پول ساز هستید . آموزش گل‌ آرایی یک گزینه عالی است . آموزشگاه گل‌ آرایی بوی گل به عنوان اولین و بزرگ ترین آموزشگاه تخصصی گل‌ آرایی در ایران با داشتن بیش از 3 شعبه و داشتن بهترین اساتید گل آرایی ایران ، آماده آموزش گل‌ آرایی به شما دوست داران گل است . شما بعد از یادگیری گل‌ آرایی می توانید هر آن چه که در ذهن دارید با گل های طبیعی ، چیدمان و پیاده سازی کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02128424059 تماس بگیرید .

خرید گل از طریق گل فروشی اینترنتی بوی گل

خرید گل در کنار آموزش گل‌ آرایی

اگر به دنبال خرید گل شاخه بریده برای هدیه دادن هستید و زمان کمی دارید ، گزینه اول ‌و آخر شما گل فروشی اینترنتی بوی گل است . گل فروشی مجازی بوی گل با ارائه جدید ترین نمونه کار های گل‌ آرایی ،‌ آماده خوشحال کردن و نشاندن لبخند بر لب عزیزان شما است . گل فروشی آنلاین بوی گل با ارائه انواع باکس گل ،‌دسته گل ،‌ پایه گل و ... و ارسال زیر 4 ساعت ، می تواند شما را شگفت زده کند . کافی است همین امروز از محصولات گل فروشی بوی گل دیدن نمایید .

سفارش تاج گل از بوی گل

تاج گل یکی از محصولاتی است که نمایش دهنده میزان عمق و ارتباط شما در روابط است . هرچقدر در خرید تاج گل با شکوه سرمایه گذاری کنید ، در نهایت برداشت خواهید کرد . معمولا در فرهنگ و رسوم ایرانیان سفارش تاج گل برای عرض تسلیت و سوگواری یا در شادی و عرض تبریک داده می شود . اگر به دنبال خوشحال کردن افرادی هستید که با آن ها در ارتباطید ، بدون شک خرید تاج گل از بوی گل می تواند مراسم دوستتان را بیش از پیش زیبا کند . پس همین حالا در قسمت محصولات فروشگاه اینترنتی بوی گل ، تاج گل مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

دسته گل سازه

یکی از کار های مدرن و جذاب که دل بسیار از عاشقان گل را می رباید ، دسته گل سازه است . دسته گل سازه به عنوان یک کار اروپایی و کم گل شناخته می شود . دسته گل سازه یک کار هنری و دستی است که معمولا قیمت آن 2 برابر قیمت دسته گل های معمولی در گل فروشی ها است . دسته گل سازه کادویی می تواند مخاطب خاص شما را غافلگیر کند و سلیقه خاص شما را نشان دهد . اگر به دنبال خاص بودن هستید حتما از محصولات دسته گل سازه فروشگاه اینترنتی بوی گل دیدن نمایید . دسته گل سازه معمولا از متریال هایی مانند چوب ، پلاستیک ،‌ ... است . همه چیز وابسته به خلاقیت و مهارت گل آرا است .

سفارش دسته گل عروس

خاص بودن انتخاب شما است اگر امضا ما روی دسته گل عروس شما باشد . دسته گل عروس بوی گل برگرفته از آخرین متد های گل‌ آرایی و زیباترین از نوع خودش است . دسته گل عروس معمولا ترکیبی از گل های رز ،‌ رز مینیاتوری ، ارکیده و سایر گل ها است . شما می توانید با دیدن ویترین دسته گل های عروس گل‌ آرا های ما ، بهترین انتخاب را انجام دهید . دسته گل های عروس به انواع گرد کلاسیک ،‌آبشاری ،‌ فرمالیته ،‌ روستیک و سازه تقسیم می شوند . ما در بوی گل تمامی این موارد را برای شما آماده کرده ایم تا انتخاب آسان تری داشته باشید .

چرا از گل فروشی آنلاین بوی گل ، گل را خریداری کنیم ؟

خرید گل در کنار آموزش گل‌ آرایی

در بالا اشاره کردیم که بوی گل از حرفه ای ترین کادر گل آرایی کشور بهره می برد . ضمنا گل های شاخه بریده گل فروشی آنلاین بوی گل مستقیما از گلخانه و محلات ارسال می شود . بنابر این از تازه ترین گل ها می توانید استفاده کنید و طول عمر آن ها در بیشترین حالت خود خواهد بود . همچنین بوی گل ارسال سفارشات شما را به شکل کاملا رایگان انجام می دهد . لذا هزینه ای برای ارسال گل خود پرداخت نخواهید کرد . همچنین بوی گل برای روی سفارش شما یک کارت پستال مطابق با سلیقه و متن شما نیز ارسال می کند .

خرید دسته گل غول پیکر

یکی از انتخاب های خاص توسط مشتریان همیشه این مدل دسته گل های گرد بزرگ است . این مدل دسته گل ها همیشه قیمت بالایی دارند . اما توانایی خوشحال کردن و دلبری آن ها دوچندان است . اگر قصد دارید یکی از عزیزانتان را خوشحال کنید ، دسته گل حجیم و غول پیکر می تواند تفاوت ها را رقم بزند . بوی گل با امکان خلق انواع دسته گل حجیم آماده دریافت سفارش گل شما است . ضمنا دسته گل های حجیم طول عمر دوبرابری دارند زیرا گل های آن مستقیم از گلخانه تهیه می شود .

خرید سبد گل

برای خرید سبد گل نیز بوی گل پیشنهادات جذابی برای شما خواهد داشت . خرید آنلاین سبد گل همیشه یک کار جذاب و هیجان انگیز است . به خصوص زمانی که برای عرض تبریک و شادباش باشد . بوی گل وظیفه خود می داند که عزیزانتان را با بهترین کار ها سورپرایز کند . بنابراین به شما توصیه می کنیم حتما در دسته بندی سایت ، سبد گل های لاکچری و خاص ما را مشاهده کنید .

سفارش گل آرایی ماشین عروس

از دیگر خدمات ما ، دریافت سفارش گل آرایی ماشین عروس است . اگر مراسم عروسی شما نزدیک است و دغدغه گل آرایی ماشین عروس خویش را دارید ، اصلا نگران نباشید . گل آرا های زبده ما آماده خدمت رسانی به شما هستند . کافی است که منتظر حضور آن ها باشید . آن ها بهترین گل آرایی ماشین عروس را برای شما انجام خواهند داد . ضمنا گل آرایی ما در محل انتخابی شما است ! دیگر نگران دیر شدن و گیر کردن در ترافیک تهران نباشید .

گل آرایی مجالس

بوی گل در قسمت گل آرایی مجالس نیز حضور فعالی دارد . ما با گل آرایی مراسم شما ، شکوه و عظمت را برای شما خلق خواهیم کرد . شما می توانید انواع گل آرایی میز خطی ، میز آبشاری ، آرک گل ، فرش گل ، گل آرایی ستون ، گل آرایی سازه معلق ، گل آرایی ورودی و ... را به ما بسپارید . قطعا خروجی کار شما را شگفت زده خواهد کرد .

سخن آخر

گل فروشی اینترنتی بوی گل پذیرای سفارشات گل خاص شما است . ما عاشق سورپرایز کردن عزیزان شما هستیم تا لبخند را بر روی لب هایشان قرار بدیم . منتظر چه هستید ؟ به گل فروشی آنلاین بوی گل به آدرس https://booyegol.shop مراجعه کنید و سفارش آنلاین گل خود را ثبت کنید و منتظر یک دنیا زیبایی باشید .

خدمات ارسال آنلاین گل بوی گل را بیشتر بشناسید

۴ بازديد
 

حتما نام بوی گل را شنیده اید. اولین و بزرگترین آموزشگاه گل آرایی ایران که در مرحله بعدی توسعه خدمات خویش ، ارسال گل و خرید گل آنلاین را به خدمات خود افزوده است.

به گزارش بازار، حتما نام بوی گل را شنیده اید . اولین و بزرگترین آموزشگاه گل آرایی ایران که در مرحله بعدی توسعه خدمات خویش ، ارسال گل و خرید گل آنلاین را به خدمات خود افزوده است . بوی گل با دارا بودن بیش از ۱۰۰۰ گل آرا حرفه ای در سرتاسر ایران ، آمادگی ارسال گل به تمامی نقاط را دارد . بوی گل با ارایه کار های خاص و مدرن گوی سبقت را از رقبا گرفته است . کافی است به گل فروشی آنلاین بوی گل سری بزنید و از محصولات آن ها دیدن کنید . 

خرید گل آنلاین را در بوی گل تجربه کنید

گل فروشی اینترنتی بوی گل

گل فروشی اینترنتی بوی گل با داشتن پرسنل خبره و حرفه ای در سرتاسر کشور عزیزمان ایران ، امکان ارسال گل به تهران و شهرستان را دارا است . گل فروشی آنلاین بوی گل تجربه جدیدی از ارسال گل و خرید گل را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . امضا بوی گل در کار های گل آرایی ، خلاقیت و متفاوت بودن است . ما در بوی گل همه چیز را مطابق با اصول و تکنیک های بین المللی گل آرایی برای شما انجام خواهیم داد . پس نگران کیفیت کار ها نباشید .

بوی گل ، امضا خلاقیت و کیفیت

آموزش گل آرایی

گل فروشی بوی گل هر ماه پرسنل خود را آموزش می دهد ! پرسنل گل آرا بوی گل با دیدن دوره های گل آرایی مدرن در اروپا همیشه آماده ارایه بهترین خدمات گل آرایی هستند . امضا بوی گل روی تمام کار های گل آرایی شما خواهد بود . از باکس های گل گرفته تا تاج گل های عظیم ، کافی است نگاهی به نمونه کار های گل فروشی بوی گل بندازید تا از دیدن گل های زیبا در کنار چیدمان فوق العاده آن ها ، لذت ببرید . 

خرید باکس گل

همیشه خرید باکس گل جزو الویت ها است . شاید تعجب کنید ! اما باکس گل به دلیل قیمت مناسب و زیبایی خاصش همیشه پرفروش ترین آیتم گل فروشی ها است . ما در گل فروشی اینترنتی بوی گل بهترین باکس گل را برای شما گل آرایی می کنیم . چیدمان باکس گل باید نامنظم و با استفاده از رنگ های خاص باشد . نحوه استفاده از رنگ ها در باکس گل بسیار حائز اهمیت است . معمولا اگر باکس گل برای یک خانم باشد از رنگ های لطیف و ملایم استفاده می شود . بهتر است خودتان نگاهی به محصولات ما داشته باشید .

خرید تاج گل

یکی دیگر از محصولات پرفروش در گل فروشی اینترنتی بوی گل ، تاج گل است . تاج گل نمایش شکوه و عظمت یک ارتباط است . بنابر این هیچگاه نباید در تهیه تاج گل خساست به خرج دهید . تاج گل هر چقدر تعداد طبقاتش بیشتر باشد . از نگاه دریافت کننده ، نشان دهنده میزان اهمیت شما است . سعی کنید در هنگام سفارش تاج گل حتما از گل های گران و خاص استفاده کنید . معمولا در تاج گل از گل های آنتوریوم ، لیلیوم اورینتال ، استریزیا یا پرنده بهشتی ، ژربرا و ... استفاده می شود .

خرید سبد گل

سبد گل

سبد گل از دیگر آیتم های پرفروش است . معمولا زمانی که به دیدار شخصی می روید و بعد از مدت طولانی آن شخص را می بینید . هدیه ای از جنس سبد گل می تواند ارتباط را به گرمی قبل نمایش دهد .  همانطور می دانید گل ها صحبت های شما را به شکل عملی نمایش می دهند . زمانی که به شخصی می گویید به یاد شما بودم . شاید در لفظ جدی گرفته نشود . اما زمانی که با گل همراه می شود انرژی گل ها کار خود را می کند . با خیال راحت این سبد گل زیبا را هدیه دهید .

خرید گل تک شاخه تزیین شده

خرید گل تک شاخه تزیین شده معمولا در روز معلم ، روز مادر ، روز پدر بسیار اوج می گیرد . گل تک شاخه با این که از نظر قیمتی ارزان است . اما تاثیر گذاری وحشتناکی دارد ! یکبار خودتان امتحان کنید . زمانی که یک گل تک شاخه تزیین شده هدیه می دهید . ذوق و بغض را در چشمان شخص مقابل خواهید دید . این قدرت گل ها است . سعی کنید از گل های درشت و با کیفیت در هدیه دادن تک شاخه استفاده کنید .

خرید دسته گل

خرید دسته گل گرد یا یک طرفه یا سازه فرقی نمی کند . مهم این است که شما گل های با طراوات و تازه را با یک چیدمان فوق العاده و با رعایت تئوری رنگ ها به بهترین دوست یا مخاطب خاص خود هدیه دهید . این هدیه به قدری ارزشمند است که می تواند روی تمامی لحظات طرف مقابل شما تاثیر گذار باشد . فقط باید قدرت گل ها را درک کنید . قدرت گل ها می تواند هر شخصی را به سمت عشق ببرد . اگر به دنبال تغییر ارتباط خود از دوستی به عشق هستید . امتحان کنید ! کار خود را خواهد کرد .

دسته گل یک طرفه

شاید با دسته گل های یک طرفه اشنا نباشید . معمولا دسته گل هایی که صرفا از یک سمت دید دارند را یک طرفه می نامند . این دسته گل ها در انواع و اقسام مدل های مختلف وجود دارد . اگر دسته گل صرفا از یک سمت دید داشت مطمئن باشید که آن دسته گل یک طرفه است . اکثرا دسته گل های یک طرفه قیمت ارزان تری دارند . زیرا از گل های کمتری برای گل آرایی آن استفاده می شود . بنابر این قیمت مناسبی دارد . اگر دنبال یک هدیه ایده آل هستید . شک نکنید دسته گل یک طرفه گزینه مناسبی است .

دسته گل گرد

دستع گل گرد بوی گل

دسته گل های گرد همیشه زیبا هستند . آن ها با رنگ آمیزی گل آرا با توانایی های خاصش ، زیبا تر نیز می شود . معمولا دسته گل های گرد از تکنیک اسپیرال بهره می برند . به عبارتی دسته گل شما گرد است و قابلیت ایستادن در هر نقطه را دارد . به معنای دیگر اگر دسته گل رو در مکانی قرار بدید روی ساقه ها خواهد ایستاد . اگر قصد دارید کیفیت گل آرایی یک دسته گل گرد را متوجه شوید . کافیست همین الان آن را روی میز قرار دهید . اگر روی ساقه ها ایستاد ، به شما تبریک می گویم . از جای مناسبی دسته گل گرد خود را تهیه کرده اید .

دسته گل سازه

معمولا دسته گل های سازه از متریال های بازیافتی ساخته می شوند . اگر قصد دارید میزان هنر یک گل آرا را بسنجید . از او یک دسته گل سازه بخواهید . دسته گل سازه شاهکار دست هنرمندان بوی گل است . آن ها خوب می دانند که قدرت خلاقیت و هنر خود را از طریق دسته گل سازه می توانند نمایش دهند . معمولا در اروپا فقط اساتید مستر قادر به انجام شاهکار های هنری هستند . اما بوی گل با داشتن بهترین گل آرا های سرتاسر ایران توانمندی گل آرا های خودش را به رخ شما خواهد کشید . همین حالا از دسته گل های سازه ما دیدن کنید .

دسته گل حجیم و غول پیکر

آرمان سفیدی بوی گل

یکی از دسته گل هایی که به تازگی باب شده است . دسته گل های گرد غول پیکر است . اگر به دنبال ارایه یک هدیه خاص هستید و در مناسبت خارق العاده ای قرار دارید . به مانند روز تولد مخاطب خاص خود ، روز مادر ، سالگرد ازدواج ، سالگرد دوستی ، بله برون و ... این دسته گل ها گزینه ایده عالی است . دسته گل های حجیم از تکنیک اسپایرل ساخته می شوند . آن ها همان دسته گل های گرد در ابعاد بسیار بزرگ تر هستند . اگر به دنبال یک شاهکار هنری هستید . انتخاب درستی کرده اید !!!

دسته گل عروس

دسته گل عروس آبشاری

اگر در یک رویداد خاص به مانند عروسی هستید . قطعا عروس خانم به مانند یک الماس باید بدرخشد . این درخشیدن فقط زمانی محقق خواهد شد که عروس خانم یک دسته گل خاص متناسب با لباس خود انتخاب کند . از دسته گل های عروس خاص می توان به دسته گل عروس کرد کلاسیک ، دسته گل عروس آبشاری ، دسته گل عروس فرمالیته ، دسته گل عروس روستیک ، دسته گل عروس مدرن ، دسته گل عروس سازه اشاره کرد . تمامی این مدل ها می بایست با توجه به لباس عروس انتخاب شود .

دسته گل عروس سازه

یکی از کار هایی که در اروپا بسیار مد شده است . دسته گل های عروس سازه است . آموزشگاه گل آرایی بوی گل در ایران برای اولین بار این متد را به گل آرا های ایرانی آموزش داد . دسته گل سازه با استفاده از چوب و ... بافت اصلی خود را ایجاد می کند . گاهی این بافت از جنس برگ است . همه چیز به خلاقیت گل آرا شما وابسته است . انتخاب یک گل آرا مناسب همیشه می تواند تفاوت ها را رقم بزند . بهتر است با گل فروشی انلاین بوی گل برای انتخاب دسته گل سازه خویش مشورت کنید . ما بهترین مشاوره را به شما می دهیم . با کمال میل !

دسته گل عروس فرمالیته

دسته گل عروس فرمالیته در شکل و انواع مختلف وجود دارد . دسته گل عروس فرمالیته بر پایه چینش نامنظم گل ها است . البته که گل ها در عین چینش نامرتب ، نظم خاصی دارند . این به معنی یک زیبایی خاص است . برای دسته گل فرمالیته حتما باید از گل آرا توانمند بهره بگیرید . کوچیک ترین اشتباهی می تواند بزرگ ترین شب زندگی شما را ، تلخ ترین شب زندگی شما کند . بنابر این به گل آرا های توانمند بوی گل اعتماد کنید و شبی خاص را رقم بزنید . اجازه دهید تفاوت را با امضا بوی گل رقم بزنیم .

دسته گل عروس کرد کلاسیک

دسته گل عروس بوی گل

یکی از پرطرفدارترین دسته گل های عروس است . دسته گل های کرد کلاسیک همیشه به گردی خاص و چینش منظم خود مشهور هستند . اگر کوچیک ترین خطایی در چینش دسته گل عروس کلاسیک شود . دسته گل عروس به شکل بیزی در خواهد آمد . بنابر این گل آرا های حرفه ای تنها می توانند این کار را ارایه کنند . معمولا دسته گل های عروس قیمت بالایی دارند . زیرا زمان بسیار زیادی از گل آرا خواهند گرفت . لذا به دنبال بهترین گل آرا برای دسته گل عروس باشید .

جام گل

کلاس گل آرایی

یکی دیگر از آیتم های پرفروش در گل فروشی ها جام گل است . بوی گل به شما تضمین ارایه بهترین جام گل برای هر مناسبت خاصی را می دهد . معمولا جام گل را در عروسی ها بیشتر استفاده می کنند . گاهی نیز در افتتاحیه مغازه ها نیز استفاده می شود . جام گل مظهر زیبایی گل ها است . هر جام گل برای یک مناسبت خاص است و باید از گل های خاص آن مناسبت استفاده شود . بهتر است قبل از سفارش جام گل از گل آرا های بوی گل مشاوره بگیرید .

گل آرایی ماشین عروس در محل

یکی دیگر از خدمات خاص گل فروشی اینترنتی بوی گل ، گل آرایی ماشین عروس در محل شما است . دیگر نگران زمان کم خود نباشید . ضمنا گل آرا های بوی گل توانایی گل آرایی ماشین عروس شما بدون استفاده از چسب هستند . بنابر این هیچ خط و خشی روی ماشین عروس شما نخواهد افتاد . کما اینکه ما از بهترین متد های گل آرایی برای ماشین عروس شما استفاده می کنیم . بنابر این دیگر نگران هیچ چیزی نباشید .

گل آرایی مراسم

از دیگر خدماتی که گل فروشی اینترنتی بوی گل برای مشتریان خود ایجاد کرده است . گل آرایی مراسم های خاص آن ها است . گاهی شما احساس می کنید لازم است بهترین گل ها را مناسبت شما را گل آرایی کنند . تا عظمت و شکوه خاصی به مراسم شما بدهند . گل آرا های بوی گل به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام خواهند داد . نگران هیچ چیزی نباشید . ابتدا به سایت گل فروشی آنلاین بوی گل مراجعه کنید . بعد از مشاهده نمونه کار ها ، نمونه کار مد نظر خود را اتخاب کنید . حتی می توانید از سایت های خارجی انتخاب خاص خود را انجام دهید .

آموزش گل آرایی در آموزشگاه گل آرایی بوی گل

آموزش گل آرایی

هیچ احساس قشنگ تر و زیبا تر از کار کردن با گل های طبیعی نیست . حال دل شما را هی چیز به اندازه گل ها نمی تواند خوب کند . اگر به دنبال یادگیری یک مهارت پول ساز هستید . آموزش گل‌ آرایی یک گزینه عالی است . آموزشگاه گل‌ آرایی بوی گل به عنوان اولین و بزرگ ترین آموزشگاه تخصصی گل‌ آرایی در ایران با داشتن بیش از ۳ شعبه و داشتن بهترین اساتید گل آرایی ایران ، آماده آموزش گل‌ آرایی به شما دوست داران گل است . شما بعد از یادگیری گل‌ آرایی می توانید هر آن چه که در ذهن دارید با گل های طبیعی ، چیدمان و پیاده سازی کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۴۰۵۹ تماس بگیرید .

چرا از گل فروشی آنلاین بوی گل ، گل را خریداری کنیم ؟

در بالا اشاره کردیم که بوی گل از حرفه ای ترین کادر گل آرایی کشور بهره می برد . ضمنا گل های شاخه بریده گل فروشی آنلاین بوی گل مستقیما از گلخانه و محلات ارسال می شود . بنابر این از تازه ترین گل ها می توانید استفاده کنید و طول عمر آن ها در بیشترین حالت خود خواهد بود . همچنین بوی گل ارسال سفارشات شما را به شکل کاملا رایگان انجام می دهد . لذا هزینه ای برای ارسال گل خود پرداخت نخواهید کرد . همچنین بوی گل برای روی سفارش شما یک کارت پستال مطابق با سلیقه و متن شما نیز ارسال می کند .

 یادگیری سریع و استخدام در گل فروشی آنلاین بوی گل

همانطور که بالا ذکر شد . بوی گل در ابتدا تنها یک آموزشگاه گل آرایی بود . اما با پیشرفت پرسنل و ایجاد ۳ شعبه در تهران ، تصمیم به راه اندازی گل فروشی آنلاین و تخصصی کرد . در حال حاضر آموزشگاه گل آرایی بوی گل به برگزاری جامع ترین دوره های گل آرایی کشور ، امکان آموزش گل آرایی به علاقه مندان دارد . افرادی که استعداد و خلاقیت خوبی داشته باشند . بنا بر تشخیص گل آرا های ارشد و گل آرا های سرپرست ، امکان استخدام در گل فروشی اینترنتی بوی گل را نیز خواهند داشت .

خرید باس گل لاکچری

از دیگر خدمات گل فروشی اینترنتی بوی گل ارایه باکس گل لاکچری است . معمولا سفارش های عاشقانه یا سفارش های خاص ، به سمت لاکچری شدن می روند . منظور از لاکچری ، لوکس بودن و متفاوت بودن کار نهایی است . گل فروش آنلاین بوی گل ، آماده گل آرایی خاص ترین سفارشات گل آرایی است . ما به شما تضمین مرغوب ترین گل ها و بهترین متریال را می دهیم . شما می توانید خاص ترین و متفاوت ترین نمونه کار های گل آرایی را که از سایت های خارجی نیز دیده اید به ما بسپارید . ما توانایی انجام آن را بهترین شکل ممکن خواهیم داشت .

گل آرایی مجالس شما

بوی گل در قسمت گل آرایی مجالس نیز حضور فعالی دارد . ما با گل آرایی مراسم شما ، شکوه و عظمت را برای شما خلق خواهیم کرد . شما می توانید انواع گل آرایی میز خطی ، میز آبشاری ، آرک گل ، فرش گل ، گل آرایی ستون ، گل آرایی سازه معلق ، گل آرایی ورودی و ... را به ما بسپارید . قطعا خروجی کار شما را شگفت زده خواهد کرد .

گل فروشی آنلاین بوی گل بهترین گل ها را در اختیار شما قرار می دهد

سبد گل

گل فروشی آنلاین بوی گل تمامی گل های خود را از بهترین گلخانه های کشور دریافت می کند . به عبارتی ما به شما تضمین بهترین و مرغوب ترین گل ها را خواهیم داد . گل فروشی آنلاین بوی گل با خرید گل خویش از محلات ، خیال شما را از بابت تازگی گل ها راحت می کند .

بهره گیری از بهترین متریال ها

گل فروشی آنلاین بوی گل با بهره گیری از بهترین متریال ها ، زیبا ترین و با کیفیت ترین باکس ها را برای شما ارسال می کند . این کیفیت فقط باکس گل نیست بلکه شامل سبد گل ، کاغذ های ضد آب وارداتی ، ربان های با کیفیت و خارجی و ... می شود که قطعا می تواند لبخند رضایت را برای لب های شما قرار دهد .

ارسال گل به شهرستان ها

بوی گل با داشتن بزرگ ترین جامعه گل آرایی در کشور عزیزمان ایران ، آماده دریافت سفارش گل از سرتاسر کشور است . ما با داشتن نمایندگانی در تمامی استان ها ، آماده ارسال گل به تمامی شهرستان ها هستیم . یکی از دغدغه هایی که معمولا مشتریان ما در شهرستان دارند . کیفیت گل و مرغوبیت و کیفیت بالا متریال است . بهتر است بدانید که تیم کنترل کیفیت بوی گل با بررسی دقیق کالا های ارسالی خیال شما را این بعد نیز راحت کرده است .

ارسال گل به خارج از کشور

بوی گل با توانایی ارسال گل به خارج از کشور بار دیگر خیال شما را آسوده کرده است . اگر عزیزانی را در خارج از ایران دارید که می خواهید خوشحالشان کنید . چه چیز بهتر از گل های تازه و با طراوت که حال هر کسی را می تواند خوب کند . همین حالا از گل های آماده ما برای ارسال به خارج از ایران دیدن کنید . بوی گل اماده خدمت رسانی به شما عزیزان دل است .

خدمات گل آرایی سازمانی بوی گل

اگر به دنبال راهکار های سازمانی برای خرید گل و گیاه هستید . بوی گل با داشتن تیمی خبره آماده خدمت رسانی به شما است . بوی گل درحال حاضر به شرکت های بزرگی به مانند ایرانسل ، همراه اول ، روزنامه آرمان امروز و ... درحال همکار است . شما نیز می توانید یکی از شرکا مطمئن و همراه ما باشید . ما با ارایه مرغوب ترین و با کیفیت ترین گل ها میتوانیم میزبان خوبی برای شما باشیم .

سفارش تاج گل در بوی گل

یک دیگر از انواع سفارش که بسیار پرطرفدار است . سفارش تاج گل از بوی گل است . خرید تاج گل همیشه نشان دهنده شوکت و عظمت است . معمولا خرید تاج گل نشان برای کسی نشان دهنده میزان عمق ارتباط با او است . اگر به دنبال نشان دهنده عمق ارتباط خود در یک مراسم ختم و عزاداری هستید . چه چیز بهتر از خرید تاج گل های چند طبقه بوی گل ؟! همین حالا دست به کار شوید .

چگونه سفارش ثبت کنیم ؟

وارد سایت ما به نشانی /https://booyegol.shop/Flower-category/flower-box شوید . در دسته بندی های ما نمونه کار مورد علاقه خود را انتخاب کنید . سپس هزینه آن را پرداخت کنید . حال منتظر ارسال گل خود به منزل باشید . گل فروشی اینترنتی بوی گل بزودی سفارش شما را ارسال خواهد کرد . برای پیگیری از طریق پروفایل خود اقدام نمایید .

راه های ارتباطی با بوی گل

برای ارتباط با بوی گل می توانید با شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۴۰۵۹ تماس بگیرید و داخلی فروشگاه اینترنتی بوی گل را انتخاب کنید . کارشناسان ما آماده مشاوره و راهنمایی شما به بهترین شکل ممکن هستند . ضمنا اگر به دنبال فعالیت های ما در شبکه های اجتماعی هستید . حتما نام بوی گل را در اینستاگرام جست و جو کنید و صفحه ما را برای دیدن جدید ترین نمونه کار های گل آرایی دنبال کنید .

آموزش خرید گل رز

۳ بازديد

شما بسیار خوش شانس هستید که امکان مطالعه این مقاله و نحوه خرید گل رز را خواهید داشت . خرید گل رز بسیار کار سخت و پرچالشی است . توصیه اکید من این است که در ابتدا بتوانید رز با مرغوب را از رز نامرغوب تشخیص دهید . در اینجا به نکات کوزه گری آن اشاره می کنیم . در صورتی که تمایل داری یک سورپرایز بزرگ را مدیریت کنید . باید بدانید هر گل رز برای چه مناسبتی مناسب است . چه تعداد شاخه از چه رنگی می بایست تهیه کنید . توصیه می کنیم قبل از خرید حتما ایده های خاص گل آرایی پینترست و گل فروشی آنلاین بوی گل را بررسی کنید.

آموزش تشخیص رز مرغوب از رز نامرغوب

بنابر گفته آموزشگاه گل آرایی بوی گل  ؛ اولین و بزرگ ترین آموزشگاه گل آرایی در ایران

مراحل تشخیص رز مرغوب :

  • بررسی سرگل و سفت بودن سرگل به مانند یک تخم مرغ !
  •  سفید بودن انتها ساقه
  •  تازگی برگ های انتها ساقه
  •  شفاف بودن گلبرگ ها و نداشتن لک

نکته : برخی از گل های رز به دلیل نژاد خاص آن ها ، شامل مورد 1 نمی شود ( 15 درصد از رز ها به خودی خود ، نرم هستند )

جایگزین گل رز در زمان مناسبت های خاص !

دسته گل قلب ولنتاین

خرید گل طبیعی همیشه چالش های خاص خود را دارد . اما گل رز برای چه مناسبت هایی مناسب است ؟ اگر به دنبال شاد کردن دل شریک زندگیتان هستید و بزودی سالگرد شما است . گل رز یک انتخاب عالی است . البته اگر در نزدیکی مناسبت های خاصی مثل ولنتاین ، روز مادر ، شب یلدا و … نیستید ! زیرا قیمت گل رز در مناسبت ها سر به فلک می کشد . لذا بهتر است از گل هایی مانند میخک شاخه ای بهره ببرید . این گل زیبا با قیمت مناسب می توند یک شاهکار هنری خلق کند . نمونه آن را در بالا می توانید مشاهده کنید .

 

در چه زمانی گل رز خریداری کنیم ؟

در هنگامی که نزدیک مناسبت خاصی نیستیم . مناسبت هایی مانند روز مادر ، روز پدر ، ولنتاین ، شب یلدا ، کریسمس ، هالووین و … زمان مناسبی برای خرید گل رز نیست . بهتر است صبر کنید تا مناسبت ها به پایان برسند . اما به طور معمول گل رز در زمستان گران تر است . این به دلیل سرد شدن هوا و کمیاب شدن رز است . ضمنا اکثر مناسبت ها نیز در زمستان می باشد . بنابر این اگر به دنبال صرفه جویی هستید . پیشنهاد ما خرید گل های زیبا و ارزان تر است .

الا بلا گل رز می خوام !

خرید گل رز ولنتاین

خرید گل رز در مناسب های خاص همیشه گران است . اما راه خرید یک رز مرغوب و ارزان چیست ؟ پیشنهاد من به شما خرید از یک گل فروشی آنلاین و حرفه ای است . گل فروشی آنلاین بوی گل با دارا بودن بیش از 350 نیرو گل آرا حرفه ای آماده ارایه خدمات گل آرایی به شما با بهترین قیمت و متریال است . کافی است به دسته بندی فروشگاهی بوی گل سری بزنید . انواع گل ها در دسته های مختلف قابل رویت است . از پرفروش ترین دسته بندی ها ، دسته ارسال باکس گل است .

 

در مناسبت ولنتاین کدام گل رز را خریداری کنم ؟

ولنتاین از آن دسته مناسبت هایی است که قیمت گل رز را سر به فلک می کشاند ! اما راهکار چیست ؟ خرید گل رز درجه دو و سه بهترین چاره برای مدیریت و کاهش هزینه ها است . از گل فروش آنلاین یا گل فروشی محله درخواست کنید از گل هایی با کیفیت درجه 2 یا 3 در تزیین استفاده کند . اگر تازگی گل ها برای شما مهم است . چاره جز پرداخت مبالغ میلیونی ندارید . بهترین نوع گل رز در ولنتاین ، گل ها رز بازشونده هستند . بعضی از گل های رز همیشه بسته می مانند که نژاد های ارزان تر این گل هستند .

باکس گل رز چطور قیمت گذاری می شود ؟

استفاده از رز های با کیفیت سبب می شود که قیمت باکس گل شما بسیار بالا برود . اگر به دنبال یک باکس گل فوق العاده هستید . اصلا خسیس نشوید و به خوبی هزینه کنید ! یک روز خاص ارزش هزینه کردن را دارد . به خصوص اگر سالگرد ازدواج یا جشن تولد یا حتی ولنتاین است . قطعا یکی از این روز ها را با یک باکس گل بزرگ و هیجان انگیز جشن بگیرید . سعی کنید از کیفیت باکس گل مطمئن شوید . بعضی از باکس ها به دلیل متریال بد استفاده شده ، از زیر آب می دهند .

ads

گل های جایگزین و ارزان در زمستان چیست ؟

یکی از گل های لاکچری و ارزان در زمستان گل ارکیده است . گل های ارکیده در سال 2 بار گل می دهند . یکبار در اواخر بهار یکبار در اواخر زمستان ، بنابر این اگر قیمت گل ارکیده در این فصل ارزان است ! تعجب نکنید . فقط دقت کنید که در هنگام خرید گل این را به گل آرا گوشزد کنید . زیرا بعضی از گل آرا ها با سو استفاده از اطلاعات پایین مشتری ، قیمت ارکیده را در زمستان به مانند گل رز رشد می دهند !!! در حالی که گل ارکیده در زمستان بسیار ارزان است . پس با نهایت دقت به خرید گل ارکیده بروید .

گل میخک ، جایگزین مطلوب بعدی

از گل های بسیار زیبا و قیمت مناسب در زمستان می توان به گل میخک شاخه ای اشاره کرد . این گل بسیار زیبا که در رنگ های پاستیلی موجود است . می تواند نوید بخش یک دسته گل خاص و بزرگ باشد . اگر به دنبال صرفه جوبی در هزینه ها هستید . گل میخک می تواند یک جایزگین مناسب برای خرید گل شما باشد . گل میخک در دسته های 25 تایی در بازار گل فروخته می شود . ماندگاری فوق العاده ای دارند و به سادگی خراب نخواهند شد .

گل داوودی ، جایزگینی چیپ !

از قدیم و ندیم ، گل داوودی یک جایزگین ارزان و چیپ بوده است . معمولا زمانی که شخصی را به خسیس بودن متهم می کنند که از این گل به کسی هدیه دهد ! این گل ارزان می تواند هدیه شما را خراب کند . معمولا گل داوودی را در کار های ساده و ضعیف مشاهده می کنید . البته که مزایا خودش را دارد . این گل بسیار در مقابل سرما و گرما سرسخت است . اگر به دنبال ماندگاری گل خود هستید . داوودی انتخاب شماره 1 شما است . البته که اگر بودجه بسیار کمی دارید . نیز گزینه مناسبی است .

بعد از خرید رز چطور از آن نگهداری کنم ؟

برای افزایش ماندگاری گل رز ابتدا گلبرگ های پلاسیده و لک دار آن را با کمی فشار از بقل دربیارید . سپس مقداری آب تصفیه شده درون یک ظرف بریزید . سعی کنید دما آب خنک باشد . در مرحله بعدی برگ های گل رز را کامل بگیرید و مطمئن شوید هیچ برگی درون آب نیست . برگ به علت خاصیت اسیدی که در ترکیب با آب دارد . گل شما را خراب خواهد کرد . سپس با زاویه 45 درجه انتها گل ها را ببرید و آن ها را در آب قرار دهید . هر 2 روز یکبار آب گلدان را تعویض کنید تا به مدت 14 روز از گل زیبای رز لذت ببرید .

راهکار های خرید رز ارزان

در صورتی که قصد دارید رز را با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه کنید . بهتر است از گل فروشی آنلاین بوی گل این گل را تهیه کنید . گل فروشی بوی گل به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه گل رز خود را از گلخانه تهیه می کند . این سبب خواهد شد که بهترین کیفیت رز تقدیم شما شود . ضمنا برای خرید رز ارزان حتما با فروشنده و یا گل فروشی آنلاین هماهنگ کنید تا با استفاده از رز های درجه دو یا سه ، هزینه هارا کاهش دهد . برای اینکار می توانید با گل فروشی بوی گل در ارتباط باشید .

 

چطور بهترین گل رز بازار را تهیه کنم ؟

اگر به دنبال خرید بهترین گل رز بازار گل هستید تا بهترین را تقدیم عزیزان خود کنید . بهتر است با گل فروشی آنلاین بوی گل هماهنگ کنید . ما با جمع آوری بهترین رز های گلخانه های ایران تضمین بهترین کیفیت رز را به شما می دهیم . بدیهی است این کیفیت از گل رز ، بسیار گران خواهد بود . اما اگر به دنبال ارایه یک کار لوکس هستید . هیچ مشکلی نیست و گل فروشی آنلاین بوی گل آمادگی ارایه هر نوع نمونه کاری را دارد .

گل رز را از بازار گل خریداری کنیم ؟

بسیار از عزیزان سوال که بسیار می پرسند . نحوه خرید گل رز از بازار گل است . من به شما این پیشنهاد را نمی دهم . چرا ؟ زیرا خرید گل رز نیازمند تجربه تخصصی و آشنایی با فضای بازار گل دارد . معمولا افرادی که مشغول به کار هستند . اگر شما را تازه کار ببینند ، با گفتن جمله ” بار من ، بار روز است ” گل مانده را به شما با قیمت بالایی خواهند فروخت . ضمنا گل فروشی های آنلاین و گل فروشی ها گل را به شکل عمده تهیه می کنند . بنابر این قیمت تمام شده بسیار کمتر از قیمتی خواهد شد که شما از بازار گل تهیه می کنید .

ولنتاین از رگ گردن به شما نزدیک تر است !

گل ولنتاین بوی گل

اگر به دنبال خرید گل ولنتاین هستید . حتما سری به صفحه فروش ولنتاین بوی گل بزنید . ارایه پکیج های لوکس و ارزان قیمت ، انتخاب را برای شما ساده تر خواهد کرد . بوی گل با ارایه پکیج های گل آرایی در رده قیمتی ، ارزان ، متوسط و لوکس شما را آماده جشن گرفتن این رویداد عاشقانه خواهد کرد . برای مشاهده محصولات گل فروشی به سایت ما مراجعه کنید .

سخن آخر

قطعا به دنبال خرید گل مناسب برای یک رویداد خاص هستید . گل فروشی آنلاین بوی گل آماده ارایه هر نوع سفارش در کمترین قیمت ممکن برای شما است . یکبار خرید از بوی گل را تجربه کنید تا دیگر هیچوقت حس خوب خرید گل را در کنار ما فراموش نکنید ! خرید گل از بوی گل به مانند خوردن یک فنجان قهوه در فضای باز لذت بخش است . برای تماس با ما با شماره 02128424059 تماس بگیرید .

بهترین آموزشگاه گل آرایی

منبع : پلازا

نحوه افزایش ماندگاری گل در باکس گل

۵ بازديد
 
نحوه افزایش ماندگاری گل در باکس گل

باکس گل یا جعبه گل می تواند ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد اما همانطور که می دانید برای نگهداری از گل های شاحه بریده باید استاندارد هایی را ایجاد کنید.

برای افزایش ماندگاری گل در باکس گل، ابتدا می‌بایست قوانین افزایش طول عمر گل را بلد باشیم. در ادامه قرار است این استانداردها و قوانین و آموزش‌ها را در اختیار شما به صورت کامل قرار بدیم. ضمناً می‌توانید از طریق گل فروشی آنلاین بوی گل ارسال گل را به عزیزان خود انجام دهید.

قوانین افزایش طول عمر گل در باکس گل

برای نگهداری گل در باکس گل و افزایش طول عمر آن باید از استانداردهای زیر پیروی کنید. این اطلاعات مطابق با آموزش‌های گل آرایی بوی گل گرفته شده است.

  • اسفنج آبکش شما می‌بایست آب به اندازه کافی کشیده باشد.
  • شرایط قرار گیری گل‌ها یا به عبارتی دما محیطی گل‌ها در آنجا قرار دارد. بهترین فضا برای قرار دادن گل‌ها یخچال شما در دما ۳ الی ۵ درجه است.
  • گل‌ها می‌بایست بدون ایراد و لک باشد. در صورتی که گلبرگی دارای لک است. حتماً ان را از گل جدا کنید.
  • در صورتی که در باکس گل شما گل لیلیوم وجود دارد. حتم پرچم آن گرفته شود.
  • دقت کنید که تمامی شاخه‌های گل به صورت کامل درون اسفنج فرو رفته باشند.
  • در صورتی که در باکس گل شما گل ارکیده قرار داشت. حتماً از فاصله دور به آن رطوبت برسانید.
  • می‌توانید گل‌ها را از داخل اسفنج درآورده و در داخل یک گلدان آب تصفیه شده قرار دهید. دقت کنید که هر ۲ روز یکبار باید آب گلدان را تغییر دهید.
  • گل‌ها را در صورتی که در داخل گلدان فرو کردید. حتماً هر ۲ روز یکبار با زاویه ۴۵ درجه برش دهید. اندازه ساقه برش داده شده بیشتر از ۲ سانتی متر نشود.
  • در داخل آب گلدان به هیچ عنوان از افزودنی‌هایی مانند مس، وایتکس، قند، یخ اضافه نکنید.
  • سعی کنید دما آب خنک باشد ولی تحت هیچ عنوان یخ که سبب شوک به گل‌ها می‌شود، استفاده نکنید.

کیفیت باکس گل در جهت افزایش طول عمر گل‌ها

یک از نکاتی که باید به آن بسیار دقت کنید. انتخاب باکس گل با کیفیت است. در صورتی که از باکس‌های ضعیف یا چینی استفاده کنید. گل شما بسیار زودتر خراب خواهد شد. در صورتی که قصد ارسال جعبه گل دارید. پیشنهاد می‌کنم از گل فروشی آنلاین بوی گل آن را تهیه کنید. این گل فروشی با کیفیت ترین باکس گل‌ها را در قالب پکیج برای شما ارسال خواهد کرد.

نحوه ارسال جعبه گل برای مشتری

فروشگاه آنلاین بوی گل به شکل کاملاً تخصصی و بدون هیچ آسیبی توسط ماشین‌های مخصوص بوی گل جعبه‌های گل را به دست مشتریان خواهد رساند. تحویل جعبه گل زیر ۴ ساعت خواهد بود. و شما خیلی سریع می‌توانید در کمترین زمان ممکن عزیزانتان را خوشنود کنید. و با خیال راحت جعبه گل‌ها را سفارش دهید و مطمئن باشید آنها را سالم تحویل می‌گیرید. فروشگاه آنلاین بوی گل سلامت گل‌ها و جعبه گل را ضمانت می‌کند.

استفاده از گل مرغوب

مهم‌ترین عاملی که در جهت افزارش طول عمر جعبه گل تاثیر دارد استفاده از گل مرغوب و سالم است. و در زمان طولانی می‌توانید از آنها نگهداری کنید. آموزشگاه بوی گل در گل آرایی تمام آیتم‌ها و از جمله جعبه گل از مرغوب ترین و باکیفیت ترین گل‌ها استفاده می‌کند.گل‌ها را از بهترین گلخانه‌های اطراف تهران تهیه می‌کند و با استفاده تکنیک‌های خاص و تجربیات کسب شده، گل‌های مرغوب را خریداری می‌کند. فروشگاه بوی گل این اطمینان را به شما می‌دهد که گل‌های استفاده شده در جعبه گل شما از مرغوب ترین و باکیفیت ترین گل‌های موجود در بازار گل است.

نحوه زیر سازی اصولی جعبه گل

نحوه افزایش ماندگاری گل در باکس گل

نحوه‌ی زیر سازی جعبه گل تاثیر بسزای در ماندگاری و نگهداری گل‌ها دارد که باید کاملاً حرفه‌ای و اصولی انجام شود. که فلوریست های مجرب تیم فروشگاه آنلاین بوی گل زیرسازی آنها را به نحوه احسنت انجام می‌دهد. زیرسازی کمک می‌کند تا آرایش گل‌ها به شکل اولیه باقی بماند و با تکان خوردن و هنگام حمل نقل باکس گل، شکل ظاهری خود را حفظ کند. ضمناً در باکس گل‌های بوی از آخرین فنون و تکنیک‌های زیر سازی استفاده می‌شود که مطابق با استانداردهای اروپا است. خیالتان از زیر سازی محکم و اصولی جعبه گل راحت باشد.

استفاده از اسفنج مرغوب

یکی دیگر از نکات پر اهمیت در جعبه گل استفاده از اسفنج مرغوب است که در ماندگار گل‌ها نقش قابل توجهی دارد. برای انتخاب اسفنج مرغوب باید به نکاتی توجه کرد. اسفنج مرغوب به اسفنجی گفته می‌شود که آب بیشتری را به خود جذب می‌کند و شکننده نیست. که بوی گل از ابزار و ادوات باکیفیتی استفاده می‌کند که همیشه خروجی آیتم‌ها منحصر به فرد است. این یکی از امتیازهای ویژه فروشگاه آنلاین بوی گل است.

سبک گل آرایی مدرن باکس‌های بوی گل

نحوه افزایش ماندگاری گل در باکس گل

و اما سبک گل آرایی فروشگاه بوی گل اگر به دنبال مدرن ترین باکس‌های گل هستید. فروشگاه آنلاین بوی گل انتخاب مناسبی است. فروشگاه بوی گل با مدرن ترین و بروز ترین نمونه کارهای گل آرایی آماده خدمت رسانی به شما است. گل فروشی آنلاین بوی گل با ارایه سبک‌های گل آرایی غربی، شرقی، ایرانی می‌تواند لبخند رضایت را بر لب‌ها شما می‌نشاند. کافی یک بار سبک گل آرایی مدرن بوی گل را تجربه کنید. فروشگاه آنلاین بوی گل یک امتیاز طلایی و ویژه دارد آن هم سبک گل آرای باشکوه آن است. اگر شما جزء افراد خاص پسند هستید از سبک‌های خاص و منحصر به فرد فروشگاه آنلاین بوی گل استقبال می‌کنید.برای جلب رضایت عزیزانتان باکس گل‌های مدرن و خاص بوی گل را هدیه دهید. تا همیشه از شما به عنوان فرد خوش سلیقه یاد شود. فروشگاه آنلاین بوی گل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نحوه سفارش جعبه گل از فروشگاه آنلاین بوی گل

مشتریان عزیزی که قصد خرید از فروشگاه بوی گل را دارند. به سایت(booyegol.shop) مراجع می‌کنند و آیتم مورد نظرشان را انتخاب می‌کند و در داخل سایت ثبت سفارش می‌کنند. کارشناسان فروشگاه آنلاین بوی گل با شما تماس می‌گیرند.و بعد از ثبت سفارش کالای شما تحویل داده می‌شود.شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۴۰۵۹ راه ارتباط دائمی با گل فروشی آنلاین بوی گل است. شما می‌توانید آخرین نمونه کارهای گل فروشی آنلاین بوی گل را از طریق پیج اینستاگرام گل فروشی به آدرس booyegol.shop مشاهده کنید .


بهترین آموزشگاه گل آرایی
منبع : ایمنا

بهترین راهنما خرید تاج گل در مناسبت ها

۳ بازديد

اینجا در این متن به نکات حرفه ای می پردازیم که شما را قادر خواهد کرد که یک تاج گل فوق ممتاز برای دوستان و اقوام و افراد مهم زندگی خود ارسال کنید. معمولا تاج گل های در رده های کیفی مختلفی دسته بندی می شوند و جزو پرسود ترین آیتم های گل آرایی هستند . سفارش تاج گل ترحیم یا ارسال تاج گل مناسبتی می تواند برای یک گل فروشی یا گل فروشی آنلاین بسیار مبارک باشد و روز آن ها را بسازد ! نوش جانشان ! البته اگر به فکر منافع شما و مشتری نیز باشند . در ادامه قرار هست به این نکات و استاندارد های تاج گل بپردازیم ! بزن بریم .

زیرسازی اصولی و استاندارد تاج گل

مهم ترین قسمت سفارش تاج گل مناسبتی ، زیرسازی صحیح اسفنج ها است . معمولا گل فروشی هایی که در کار ماست مالی تاج گل استاد هستند . استاندارد های زیرسازی تاج گل مناسبتی را رعایت نمی کنند . این سبب خواهد شد که تاج گل ارسالی شما در حین ارسال تغییرات زیادی کند . از جمله حرکت اسفنج ها ، جابجایی زوایا گل ها ، جابجایی و حرکت گل ها در اسفنج ، ریزش گل ها از تاج گل و ... حال چطور یک زیرسازی استاندارد را تشخیص دهیم ؟ در ادامه مفصل درباره زیرسازی صحبت کردیم .

چطور یک زیرسازی استاندارد را تشخیص دهیم ؟ 

زیرسازی در گل آرایی به معنی فیکس کردن و سفت کردن اسفنج  است . اگر در این موضوع غفلتی صورت گیرد . تمامی زحمات گل آرا به چخ خواهد رفت ! زیرا با هر حرکت تاج گل ، ریزش شدید گل ها یا خراب شدن تاج گل را شاهد خواهیم بود . حال چطور یک زیرسازی اصولی را تشخیص دهیم ؟ کافی است نگاهی به نحوه بسته شدن اسفنج به تاج گل بندازید . اگر از بست و سیم مفتول استفاده شده باشد و شما به راحتی امکان حرکت اسفنج را نداشته باشید . یعنی زیرسازی اصولی و قابل اطمینان است . اگر با نیرویی که وارد می کنید . اسفنج ها درحال موج سواری یا حرکت هستند . بدانید و آگاه باشید گل آرا شما زحمتی برای زیرسازی اصولی تاج گل شما نکشیده است . این یعنی خود کلمه ماست مالی :(

کیفیت گل های تاج گل

تاج گل ترحیم یا تاج گل مناسبتی هر دو سود بسیار زیادی برای گل آرا خواهد داشت . به خصوص اگر از گل های بی کیفیت و بدردنخور بازار گل استفاده کند ! خب چاره چیست ؟ حتما به گل آرا خود تذکر دهید که از گل های با کیفیت استفاده کند . سعی کنید اسامی گل های پراستفاده در تاج گل را یاد بگیرید . اسامی گل های پر مصرف در تاج گل عبارت اند از : گل لیلیوم اورینتال ، گل رز ، گل استریزیا ، گل آنتوریوم ، گل ارکیده و ... است . تشخیص مرغوبیت این گل ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد تا سر مشتری عزیز هیچگاه کلاه نرود .

تشخیص مرغوبیت گل آنتوریم در انواع پایه گل

برای تشخیص مرغوبیت گل آنتوریوم حتما گل شما باید بدون لک باشد . به خصوص گل های آنتوریوم سفید که در صورت لک داشتن در معرض خرابی هستند . اگر دوست دارید تاج گل ارسالی شما نسبت به تاج گل های دیگر ، ماندگاری بیشتری داشته باشد . به گل آرا خود تذکر دهید که گل های آنتوریوم ارسالی بدون لک باشد . دقت کنید که گندیدگی ابتدا در مرکز گل آنتوریوم ایجاد می شود و سپس به گلبرپ آن منتقل می شود .

تشخیص مرغوبیت گل ارکیده در پایه گل مناسبتی 

برای تشیخص کیفیت گل ارکیده کافی است نگاهی به کمر گل ها بندازید . اگر گل حالت پژمردگی و خم شدگی داشته باشد . گل ارکیده شما خراب است . به علاوه معمولا ارکیده های با کیفیت گلبرگ های ضخیمی دارند تا رطوبت بیشتری از گل را درون خود نگه دارند . ضمن این که ارکیده با کیفیت به اندازه کف دست شما هستند ! کما اینکه ارکیده مرغوب دارای شفافیت خاصی است و بدون لک است . اگر در ارکیده پوسیدگی می بینید شک نکنید که کیفیت گل بسیار پایینی برای دیزاین شما استفاده شده است . بدانید و آگاه باشید قیمت گل ارکیده سفید در بازار گل بسیار گران تر از نوع رنگی آن است . زیرا گل سفید ارکیده با هر رنگی تناسب خواهد داشت و ماندگاری بیشتری نیز دارد .

شکل و سبک دیزاین تاج گل شما

چیزی که یک گل آرا حرفه ای را از یک گل آرا مبتدی جدا می کند . خلاقیت گل آرا در تزیین و استفاده از ترکیب رنگ ها است . یک گل آرا حرفه ای قبل از سفارش با شما رنگ ها را چک می کند و مطابق با آن سیاست های تزیین خود را انجام می دهد . ضمنا در حال حاضر سبک های مینیمال و ساده و کم هزینه بسیار پر طرفدار تر از سبک های شلوغ و چند طبقه است . زیبایی یک تاج گل به تعداد طبقات آن نیست . بلکه به نحوه استفاده از گل ها و آرایش آن ها وابسته است . سعی کنید از گل آرا هایی استفاده کنید که دوره های آموزشی گل آرایی شرکت کرده اند . برای مثال آموزشگاه گل آرایی بوی گل به عنوان اولین و بزرگ ترین آموزشگاه گل آرایی در ایران یک گزینه عالی برای یادگیری گل آرایی است . به هنرجویان این آموزشگاه کار سفارش دهید .

ویژگی های یک تاج گل با شکوه

استفاده از ربان های خاص در تاج گل های مناسبتی بسیار باب شده است . سعی کنید از تاج گل هایی سفارش دهید که در آن از متریال خاص بهره گرفته شده است . یک تاج گل لوکس می تواند هر مخاطبی را به وجد آورد . معمولا در تاج گل های لوکس از گل ارکیده و استریزیا استفاده شده است . هر چند قانون خاصی ندارد . گاهی یک آرایش زیبا با گل های ارزان بسیار چشم گیر تر خواهد بود . همه چیز به گل آرا شما بستگی دارد .

از کجا بهترین تاج گل را سفارش دهیم ؟

بهترین گل فروشی آنلاینکشور در حال حاضر گل فروشی آنلاین بوی گل است . این گل فروشی آنلاین توسط گروهی از بهترین اساتید گل آرایی اروپا آموزش دیده اند . تمامی پرسنل گل آرا که بیش از 350 نفر هستند طی 7 سال گذشته به شکل دقیقی آموزش دیده اند و می توانند کار به شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند . از این گل فروشی می توانید انواع مدل های گل آرایی را درخواست کنید . یکی از پرفروش ترین آیتم های این گل فروشی آنلاین تاج گل است . تاج گل های اروپایی بوی گل یک گزینه ایده آل برای ارسال گل است . ضمنا شما خرید باکس گل ارزان را از گل فروشی بوی گل می توانید داشته باشید !  زیرا تنوع بی نظیر کارهایشان کار شما را آسان خواهد کرد .

چطور در گل فروشی آنلاین بوی گل سفارش گل ثبت کنیم ؟

برای ثبت سفارش گل در ابتدا می توانید با شماره 02128424059 تماس بگیرید . در غیر این صورت از طریق چت آنلاین گل فروشی آنلاین بوی گل نیز می توانید سفارش خود را ثبت کنید . اگر هم به دنبال کار های بسیار لوکس و خاص هستید . حتما صفجه اینستاگرام گل فروشی آنلاین بوی گل را دنبال کنید . این گل فروشی آنلاین هر ماه 5 پکیج خاص را در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام خویش قرار می دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر کلمه بوی گل را در گوگل جست و جو کنید . به امید تجربه یک خرید عالی در کنار حس عالی بوی گل !

منبع : فارس نیوز

بهترین آموزشگاه گل آرایی در ایران